Showroomy Citroën : Probíhající transformace

Showroomy Citroën : Probíhající transformace

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje návštěvou showroomech.

Tak vznikl „La Maison Citroën“, nová koncepce městské prodejny, která se poprvé objevila v Paříži a nyní se dostává do celého světa (Čína, Latinská Amerika atd.);  do konce roku 2018 se tak otevře zhruba třicet showroomů.

V souladu s touto koncepcí probíhá i modernizace stávajících dealerství značky, které získají nové uspořádání interiéru, jež se objeví v celé mezinárodní síti do roku 2019.

Citroën v rámci transformace pracuje na projektu nové „vlajkové lodi“, která nahradí salon C_42 na Champs-Elysées, jenž definitivně uzavře své brány na konci letošního roku.

Všemi těmito iniciativami prostupuje jedna ambice: převrátit principy tradiční automobilové distribuce a nabídnout příjemný zážitek „cítím se jako doma“ a přilákat nové zákazníky.

Otevírání showroomů „La Maison Citroën“ po celém světě

„La Maison Citroën“, stěžejní symbol transformace značky Citroën na úrovni showroomů, znamená novou koncepci prodejen určenou speciálně do center měst. V dubnu se první „La Maison Citroën“ otevřel v Paříži a nyní se začne objevovat po celém světě, několik z nich už funguje v Číně, v Japonsku a dokonce v Kolumbii. Do konce roku 2018 by se mělo otevřít nejméně třicet Maisons Citroën, nejbližší slavnostní otevření je plánováno v Belgii a v Maroku.

Otevření od dubna 2017:

Francie    Paříž 16. obvod (39 rue Saint-Didier)  duben 2017
Japonsko    Tokio, Chuo                                         červen 2017    
Čína    Wu-chan Hongtai                                        červen 2017
Čína    An-chuej Weifeng                                       červen 2017
Francie    Paříž 14. obvod Alesia (98 avenue du Général Leclerc)    listopad 2017
Kolumbie    Bogota                                                listopad 2017

Plocha každého „La Maison Citroën“ je sice menší než klasické dealerství, což omezuje počet vystavených modelů, ale vše vynahrazuje zážitek, který zde návštěvníky čeká, útulná atmosféra kladoucí důraz na dotyk, v níž se všechny barevné prvky a použité materiály mísí s mnoha interaktivními displeji nabízejícími možnost využít 3D konfigurátor, službu Citroën Advisor, webové stránky s historií značky Citroën Origins atd.

Rozšíření koncepce „La Maison Citroën“ usnadňuje i použití systému architektonických modulů, jako jsou „zdi“ věnované modelům a související vizuály, merchandising a digitální obsahy.

Nepřehlédnutelný „retailový“ koncept showroomu „La Maison Citroën“ již získal několik ocenění (Janus du Commerce 2016, Grand Prix Strategie designu kategorie Obchodní architektura, Label 2018 v soutěži Observeur du design atd.).

Nové uspořádání interiéru dealerství

Modernizací pocházejí rovněž dealerství značky, která získají nové uspořádání interiéru odpovídající atmosféře „La Maison Citroën“. Objeví se zde nové prostory, barvy, nábytek, dekorace, přepážky atd., které jim dodají modernější vzhled a útulnou atmosféru zcela převracející tradiční principy automobilové distribuce. Komfort, který je pro značku Citroën zcela klíčovým pojmem, se tak stává rovněž zásadním pojmem i v showroomech značky!

Do roku 2019 získají všechny prodejny primární sítě ve světě nové uspořádání interiéru. V roce 2017 již proběhla transformace téměř 150 prodejen, dalších 1 000 odstartovalo a v roce 2018 bude následovat téměř 1 500 dalších. Nové pojetí je již k vidění v Evropě (90 přestavěných prodejen), v Latinské Americe (39), na Středním východě (7) a v Asii (10).
Ve Francii se zapojila již čtyřicítka prodejen, například dealerství v Dijonu, Saint Denis, Remeši, Bordeaux a Clermont-Ferrand. Transformace celé primární sítě Citroën France bude dokončena v roce 2018.

Tuto přestavbu interiérů dealerství doplňuje i nová kolekce oblečení pro prodejce. Všichni dealeři dostanou nabídku na konci roku, na výběr budou 3 sady pro muže a 4 pro ženy, celá kolekce bude ladit s novým barevným pojetím prodejen značky. Aby byl pohodový dojem dokonalý, doplní oblečení tenisky, jaké nosí hostesky na stáncích značky během mezinárodních autosalonů.

Nová „vlajková loď“

V rámci procesu transformace showroomu hodlá Citroën otevřít během následujících 24 měsíců novou „vlajkovou loď“, která nahradí salon C_42 des Champs-Elysées, jenž definitivně uzavře své brány na konci roku. Během 10 let existence se zde vystřídalo 34 expozic a více než 10 milionů návštěvníků.

Nová mezinárodní výkladní skříň značky bude koncipována podobně jako „La Maison Citroën“, objeví se v ní všechny nové prvky a bude sloužit i jako prodejna. Pokračování tedy příště…

Mezitím můžete až do konce roku navštívit poslední expozici v C_42, která je věnována Novému SUV C3 Aircross!

Zdroj informací

Citroën a NejBusiness.cz

Datum

17.12.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.4441 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál