MAKRO Inspirace do celé sítě

MAKRO Inspirace do celé sítě

Nový prodejní koncept MAKRO Inspirace, úspěšně odzkoušený na pražských Stodůlkách, se rozšiřuje na ostatní prodejny. Součástí je i obohacení sortimentu všech prodejen o 440 nejžádanějších položek, které oživí vánoční nabídku.

Atraktivní nabídka stavící na gastronomických specialitách a lokálních produktech. To je hlavní lákadlo, které se MAKRO po úspěšném testování v Praze na Stodůlkách, rozhodlo rozšířit i na další pobočky.

Projekt odstartoval letos v září v pražských Stodůlkách, kde vybudovali novou pekárnu, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyni pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Změnil se kompletně i vnitřní vzhled obchodu, prostorové uspořádání jednotlivých oddělení a vzniklo místo pro neformální setkávání zákazníků. Zásadní změnou pak bylo zalistování 3 500 nových produktů, které odpovídají současným trendům v gastronomii a zdravé výživě. Po úspěšném startu se MAKRO rozhodlo okamžitě zařadit do prodeje na všech prodejnách 440 položek, které se nejvíce osvědčily. Cílem je dopřát všem zákazníkům před letošními Vánoci vysoce žádaný a trendový sortiment. 

Od listopadu 2017 se do stálého sortimentu všech českých prodejen zařazuje na 400 produktů, které při testování na Stodůlkách sklidily nejpozitivnější ohlasy ze strany zákazníků a zároveň je možné jejich dodávkami pokrýt poptávku celé sítě MAKRO ČR. „Vedle rozšíření nabídky delikates, jsme se zaměřili na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Nově tak v každé prodejně MAKRO zákazníci pořídí například produkty County Life, Nutrifree, Nutrisi, ale i zeleninové chipsy Tretter´s, limonády Jarritos či Fentimans,“ vypočítává nové produkty Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

Spolupráce s lokálními dodavateli a producenty

Dalším bodem konceptu je úzká spolupráce s lokálními dodavateli a producenty, na niž se aktuálně v MAKRO zaměřují. Každá  prodejna průběžně zařazuje do prodeje výrobky dodavatelů z regionu. Jde především o farmáře, pekaře, cukráře či výrobce regionálních specialit. „Spolupráce s farmáři a místními dodavateli z regionu naplňuje naše poslání pomáhat podnikatelům růst. Navíc tím reagujeme na rostoucí poptávku po autentických produktech vysoké kvality. Další výhodou je udržitelnost – dává smysl preferovat farmáře z regionu a šetřit životní prostředí. Skvělým příkladem je spolupráce s brněnskou farmou Ráječek. Začínali s námi jako lokální dodavatel brněnské pobočky a dnes dodávají do celé prodejní sítě. Vedle tradičních salátů pro nás začali letos pěstovat i rajčata,“ vysvětluje Romana Nýdrle.  

Při dalších úpravách prodejen bude MAKRO vždy přihlížet ke specifickým potřebám regionu. Změnám předchází detailní průzkum zákaznických potřeb. Jedno však mají koncepty pro všechny prodejny společné, a to posloužit jako místo, kde se zákazníci mohou setkávat, sdílet své zážitky, nechat se inspirovat a naučit se něco nového.

 

Zdroj informací

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

17.12.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.6418 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál