Nový prodejní koncept MAKRO Inspirace, úspěšně odzkoušený na pražských Stodůlkách, se rozšiřuje na ostatní prodejny. Součástí je i obohacení sortimentu všech prodejen o 440 nejžádanějších položek, které oživí vánoční nabídku.
Atraktivní nabídka stavící na gastronomických specialitách a lokálních produktech. To je hlavní lákadlo, které se MAKRO po úspěšném testování v Praze na Stodůlkách, rozhodlo rozšířit i na další pobočky.
Projekt odstartoval letos v září v pražských Stodůlkách, kde vybudovali novou pekárnu, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyni pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Změnil se kompletně i vnitřní vzhled obchodu, prostorové uspořádání jednotlivých oddělení a vzniklo místo pro neformální setkávání zákazníků. Zásadní změnou pak bylo zalistování 3 500 nových produktů, které odpovídají současným trendům v gastronomii a zdravé výživě. Po úspěšném startu se MAKRO rozhodlo okamžitě zařadit do prodeje na všech prodejnách 440 položek, které se nejvíce osvědčily. Cílem je dopřát všem zákazníkům před letošními Vánoci vysoce žádaný a trendový sortiment.
Od listopadu 2017 se do stálého sortimentu všech českých prodejen zařazuje na 400 produktů, které při testování na Stodůlkách sklidily nejpozitivnější ohlasy ze strany zákazníků a zároveň je možné jejich dodávkami pokrýt poptávku celé sítě MAKRO ČR. „Vedle rozšíření nabídky delikates, jsme se zaměřili na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Nově tak v každé prodejně MAKRO zákazníci pořídí například produkty County Life, Nutrifree, Nutrisi, ale i zeleninové chipsy Tretter´s, limonády Jarritos či Fentimans,“ vypočítává nové produkty Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.
Dalším bodem konceptu je úzká spolupráce s lokálními dodavateli a producenty, na niž se aktuálně v MAKRO zaměřují. Každá prodejna průběžně zařazuje do prodeje výrobky dodavatelů z regionu. Jde především o farmáře, pekaře, cukráře či výrobce regionálních specialit. „Spolupráce s farmáři a místními dodavateli z regionu naplňuje naše poslání pomáhat podnikatelům růst. Navíc tím reagujeme na rostoucí poptávku po autentických produktech vysoké kvality. Další výhodou je udržitelnost – dává smysl preferovat farmáře z regionu a šetřit životní prostředí. Skvělým příkladem je spolupráce s brněnskou farmou Ráječek. Začínali s námi jako lokální dodavatel brněnské pobočky a dnes dodávají do celé prodejní sítě. Vedle tradičních salátů pro nás začali letos pěstovat i rajčata,“ vysvětluje Romana Nýdrle.
Při dalších úpravách prodejen bude MAKRO vždy přihlížet ke specifickým potřebám regionu. Změnám předchází detailní průzkum zákaznických potřeb. Jedno však mají koncepty pro všechny prodejny společné, a to posloužit jako místo, kde se zákazníci mohou setkávat, sdílet své zážitky, nechat se inspirovat a naučit se něco nového.
MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. a NejBusiness.cz
17.12.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....