Tuzemští podnikatelé podpořili vydání a křest knihy s názvem Smart revoluce s podtitulem Budoucnost přichází právě teď! Jedním z partnerů je společnost CENTROPOL ENERGY, a.s., jejíž firemní strategie je zaměřená právě na „chytrou energii budoucnosti“.
„Městem Synopcity vedou inteligentní dálnice s vozidly bez řidičů, autonomními vlaky a letadly, vedle nichž si to ve vakuu sviští kapsle Hyperloop Elona Muska. Jednou ze zastávek je nedaleký kosmodrom, kde právě odlétá turistický kosmický koráb. V ulicích Synopcity, města plného fascinujících chytrých budov, nabitých supermoderními technologiemi, potkáte nákupního robota uhánějícího za spěchající ženou stejně běžně jako holografické informační systémy lákající k utrácení virtuální měny tisíci způsoby. Ve chvilce klidného posezení v restauraci vaří i obsluhují androidi. Jsou rychlí, pozorní, nepotřebují pauzu na cigárko ani nevyžadují spropitné… Ale to je jen začátek“.
Zažít 66 „všedních“ zázraků v chytrém městě Synopcity můžete díky právě vydané knize Smart revoluce. Pokřtěna byla 23. listopadu večer v pražském Karlíně za účasti úspěšných podnikatelů a partnerů publikace. Jedním z nich je i společnost Centropol, kterou reprezentoval a její záměry v oblasti chytrých energií představil ředitel obchodu a strategického rozvoje Tomáš Hlaváček. Knihu křtili také Michal Postránecký z GulfCoastGreen Development Florida, zakladatel SynopCity.com, Hynek Gloser z CONSILIA FUTURA, Cyril Svozil z Fenix Group International, Petr Budiš z První certifikační autority a Jiří Konečný z ELKO EP. Moderování slavnostního setkání a představení autora publikace Kamila Mikety se zhostil manažer vnějších vztahů a mluvčí Centropolu Aleš Pospíšil. Křest osvěžil svou hrou nejchytřejší robotický klavír Steinway Spirio.
„Zážitky z jednoho dne v Synopcity jsem se rozhodl sepsat i proto, abychom s pojmem smart dokázali zacházet tak, že nebudeme budit shovívavý úsměv u těch věci skutečně znalých. A také abychom z něj smyli nános pověstné Lochnesky, o které se všichni zasvěceně baví, aniž by ji někdy spatřili,“ říká autor knihy Kamil Miketa.
Publikace vydavatelství Mladá Fronta přibližuje podnikatelské osobnosti a problémy, které díky novým technologiím začínají úspěšně řešit nebo se jim v budoucnu hodlají věnovat. Týká se to i Centropolu, který do praxe zavádí chytré technologie a vstupuje tak do „smart“ revoluce.
„Naši klienti jsou čím dál náročnější na to, kdy a jak rychle dostávají odpovědi na své i nevyřčené otázky. Proto nám v komunikaci budou pomáhat algoritmy umělé inteligence. Ty zajistí, že informace od nás budou zákazníkům doručovány v době, kdy sedí u počítače nebo telefonu, a zrovna čtou e-maily. A naši pracovníci jim mohou zavolat a začít řešit jejich problémy dříve, než se sami rozhodnou kontaktovat naše call centra,“ říká v knize majitel Centropolu Aleš Graf.
Centropol a NejBusiness.cz
11.12.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....