Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) letos opět uspěla v projektu „Nejlepší pojišťovna“ vyhlašovaném deníkem Hospodářské noviny. Obhájila třetí místo v kategorii „Nejlepší neživotní pojišťovna“ a získala navíc třetí místo v kategorii „Klientsky nepřívětivější neživotní pojišťovna“
„Velice si vážíme toho, že v hlavní kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna jsme opět mezi třemi nejúspěšnějšími a těší nás, že patříme mezi tři nejlepší také v kategorii Klientsky nepřívětivější neživotní pojišťovna,“ oceňuje výsledky soutěže generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát. „Anketa patří na finančním trhu k nejobjektivnějším, komplexně hodnotí produkty a služby pojišťoven na základě detailní analýzy dat. Za obhájením našeho loňského úspěchu a ziskem další ceny stojí především kvalitní spolupráce všech zaměstnanců a špičková péče o naše klienty,“ doplnil Besperát.
V devátém ročníku projektu „Nejlepší pojišťovna“ bylo hodnoceno 14 neživotních pojišťoven. Analytici je porovnávali z hlediska produktové nabídky a služeb, dostupnosti, komunikace a celkového přístupu ke klientovi a zaměřili se i na jejich hospodářské výsledky, které vypovídají o finanční stabilitě přihlášených společností. „Soutěž prověřuje finanční instituce po všech stránkách, výsledky projektu tedy mohou být pro zákazníky spolehlivým vodítkem při výběru vhodné pojišťovny,“ zdůraznil Besperát.
ČPP patří do desítky největších pojišťoven na českém trhu. S více než 1,2 milionem smluv patří mezi tři největší hráče na trhu s povinným ručením. V roce 2016 vykázala v neživotním pojištění celkový nárůst o 7,5 % na hodnotu 6,3 mld. Kč. Podle údajů České asociace pojišťoven je také ČPP čtvrtou největší neživotní pojišťovnou. V životním pojištění dokázala v důležitém segmentu běžně placeného pojistného růst v roce 2016 o 15,7 %, což byl dvakrát po sobě nejlepší výsledek z top desítky pojišťoven na trhu.
Slavnostní vyhlášení výsledků projektu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017, vyhlašovaném deníkem Hospodářské noviny, proběhlo včera v prostorách České národní banky. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Projekt je realizován pod záštitou viceguvernéra České Národní banky pana Vladimíra Tomšíka.
ČPP a NejBusiness.cz
5.12.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....