Čeští sportovci už vědí, jaké budou mít oblečení na zimních olympijských hrách v Pchjongčchangu v únoru 2018. Kolekce je nejkvalitnější v historii a jejím hlavním motivem je číslice 100, která má připomínat sté výročí založení republiky. Olympijský set čítá 32 položek pro reprezentantky a 31 položek pro reprezentanty. Slavnostní odhalení kolekce Českého olympijského týmu připravila společnost ALPINE PRO prostřednictvím unikátního audiovizuálního představení v Galerii Mánes za účasti sportovců i legend. Část vybavení si již nyní můžou zakoupit i fanoušci.
Olympijskou kolekci vytvořila už popáté česká firma ALPINE PRO, s níž na vývoji intenzivně pracovali elitní čeští sportovci – olympijská vítězka v běhu na lyžích Kateřina Neumannová, sportovní ředitel Českého olympijského výboru Martin Doktor, dvojnásobný mistr světa ve skikrosu Tomáš Kraus a pětinásobný mistr světa ve skifu Ondřej Synek. Kolekci připomínkovala i řada dalších sportovců.
„To oblečení se mi moc líbí, je kvalitní a funkční a věřím, že sportovci ho budou nosit s hrdostí. Snad trochu pomůže i nějakým těm medailím,“ věří předseda Českého olympijského výboru Jiří Kejval. Generální ředitel ALPINE PRO Václav Hrbek vyzdvihl kvalitu oblečení. „Olympijské kolekce vždy připravujeme s důrazem na vyvolání těch správných emocí, i proto se do nich promítají odkazy na naše sportovní legendy a národní hrdost. Věříme, že čepice Raškovka i unikátní oboustranná zlatá bunda inspirovaná vítězstvím Evy Samkové přinese našim sportovcům štěstí i v Koreji,“ řekl Hrbek.
Neumannová měla na starosti střední vrstvu a doplňky, Kraus bundy a kalhoty, Synek funkční spodní prádlo a Doktor batoh, tašku a obuv. “Snažili jsme se uplatnit zkušenosti z naší aktivní sportovní kariéry a zakomponovat je do kolekce, aby olympionici dostali to nejlepší,” upřesňuje Tomáš Kraus.
Nejhodnotnějším arktiklem kolekce je péřová bunda, která je oboustranná se zlatou podšívkou „pro zlaté okamžiky“. „Inspirovali jsme se počinem týmu Evy Samkové po jejím vítězství na hrách v Soči, kde si všichni otočili bundu naruby a nechali vyniknout zlatou podšívku,“ připomněl Hrbek. „Nyní je bunda z obou stran plně funkční. Sportovci si tak mohou vybrat, jaký barevný motiv budou nosit. Věříme, že si v tom zlatém přeberou opět i olympijské medaile,“ doplnil generální ředitel ALPINE PRO.
Na oblečení převažuje bílá, kalhoty jsou modré, šála a rukavice červené a výrazným produktem je i čepice Raškovka inspirovaná kulichem skokana Jiřího Rašky, který v něm vybojoval v roce 1968 první zlatou medaili pro Československo na zimních olympijských hrách. Hrdost v týmu má vzbudit i olympijský batoh s voděodolnou pláštěnkou vyvedenou v designu české národní vlajky. Česká olympijská kolekce byla v minulosti vyhlášena v mezinárodních médiích třikrát jako nejlepší (Vancouver 2010, Londýn 2012, Soči 2014).
Odhalení kolekce proběhlo pomocí unikátního audiovizuálního představení na třiatřiceti metrovou zeď Galerie Mánes. Mapovalo historické milníky českého sportu a jeho největší legendy za uplynulých sto let. Samotnou kolekci představili ve videu čeští biatlonisté a jejich šéftrenér Ondřej Rybář. „Věříme, že jsme přišli s dalším nový směrem, jak fanouškům zprostředkovat dokonalou módní show,“ říká autor unikátního představení Petr Billy. „A zároveň odprezentovat všechny nejdůležitější detaily celé kolekce,“ dodal spoluautor Radim Krumpolc.
Do prodeje pro fanoušky je celkem připraveno 160 000 kusů z kolekce, které budou k zakoupení v obchodní síti ALPINE PRO i na e-shopu http://www.alpinepro.cz Koupí olympijské čepice Raškovka fanoušci navíc podpoří Českou olympijskou nadaci, která umožňuje sportovat dětem ze sociálně slabých rodin.
Alpine Pro a NejBusiness.cz
26.11.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....