Canon ve své komunikaci do konce roku volí místo vánoční tématiky nové zítřky. Kampaň s názvem Nový rok. Nové příběhy. navazuje na předcházející aktivity firmy, tedy na příběhy, zachycené a vytištěné produkty Canon. Vybrané produkty s dárkem a cashbackem představí Canon prostřednictvím kampaně v on-line prostředí.
Videa a bannery budou zákazníky lákat na stránku, která jim pomůže s výběrem pravého produktu podle jejich potřeb. K výrobkům, které si vybere, může zákazník získat slevu formou cashbacku, hodnotné dárky v podobě stativu a k tiskárnám si může vybrat například fotopapíry či fotoalbum.
„Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější,“ říká Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu.“
Kampaň probíhá od 1. listopadu do konce ledna 2018.
Canon a NejBusiness.cz
26.11.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....