O nový digitální prvek v instore Pumy se zasloužil projektor Epson EB-G7200

O nový digitální prvek v instore Pumy se zasloužil projektor Epson EB-G7200

Kreativita a originalita se necení pouze v umění. Výrobce sportovního oblečení Puma, chtěl jedinečnost své značky ukázat v rámci svých obchodů, k čemuž využil projekci do tvaru logotypu - divoké pumy. Vytvořit vizuálně zajímavý nosič dokázal právě pomocí projektoru Epson EB-G7200W a speciální projekční fólii DUAL MIRROR od UGO! Media.

Nové originální uchopení brandingu v pobočce

Společnost Puma, která se specializuje na výrobu sportovního oblečení, vybavení a obuvi, chtěla ve vybraných department storech vyniknout mezi ostatními značkami a upozornit kolemjdoucí zákazníky na svůj brand. Upoutat pozornost přirozeným způsobem a přitom nabídnout i vizuálně zajímavou podívanou chtěla Puma jedinečným a srozumitelným sdělením. S tímto zadáním také oslovila svou retailovou společnost EYELEVEL, která se obrátila na firmu UGO! Media, jakožto na odborníka v oblasti projekčních fólií. Výsledkem je nový a atypický digitální nosič ve tvaru zvířete - pumy, na který je promítán imagový spot projektorem Epson EB-G7200W. Možnost projekce přitom umožňuje speciální projekční fólie společnosti UGO! Media.

Unikátní a zcela nový vizuální prvek začal oslovovat zákazníky v  retailových pobočkách v Mnichově, Stuttgartu a Paříži a jeho účelem je upoutat a zvýšit přirozený zájem zákazníků o značku Puma v rámci celého department storu. Zpracování a užití technologií umožnilo vytvořit natolik zajímavý digitální nosič, že jej společnost Puma zařadila mezi retailové digitální prvky a oficiálně jej nazvala Puma Iconic Logo Cat.

„Projekt Puma Iconic Logo Cat stojí na kreativitě nápadu a zároveň na kvalitě použitých technologií. Pomocí projekční fólie od UGO! Media a projektoru Epson EB-G7200W, který na pumu neustále promítá pohyblivý obsah, jsme z nosiče dokázali udělat opravdu poutavou podívanou. Jeho instalace i celý proces navíc proběhl zcela bez problémů, takže klientovi přinesl naprosto uspokojivý výsledek, “ uvádí Marek Kolařík, zakladatel a obchodní ředitel UGO! Media

Spojení dokonalé technologie a kreativního zpracování

Tento atypický digitální nosič v shop-in-shopu brandu Puma vyniká především proto, že nabízí nový vizuální prvek v retailu. Speciální instore instalace využívá projekční fólii společnosti DUAL MIRROR od UGO! Media, jež právě jako autor stojí za kreativním uchopením projektu. Na zmíněnou projekční fólii promítá projektor společnosti Epson EB G7200W  přibližně třicetisekundový imagový spot. Obsah na nosiči je přehráván externím media playerem zapojeným do projektoru Epson EB-G7200W  prostřednictvím USB portu. Dokonalá spolupráce projektoru Epson EB-G7200W řady G a projekční fólie DUAL MIRROR dává interierovému prvku nový rozměr. Pokud tuto projekční fólii zrovna projekce nesvítí, chová se jako zrcadlo v prostoru. Pokud se promítán obraz, zajišťuje oboustrannou projekci, protože nosič jej rovnoměrně rozkládá na obě strany. Projekční fólie přitom využívá tvarový výřez ve tvaru logotypu klienta, a tak je konečný dojem z této zcela originální imagové podívané silně propojen s brandem společnosti Puma. Výsledná tvarová projekce je novým formátem instore digitální komunikace.

„Ačkoli nemáme od zadavatele ani klienta k dispozici tvrdá čísla týkající se přímého vlivu tohoto vizuálního řešení na prodeje v obchodní jednotce, považujeme projekt za velmi úspěšný už jen proto, že jej společnost Puma zařadila do standardu pro vybavení svých poboček“ dodává Marek Kolařík, zakladatel a obchodní ředitel UGO! Media

Zdroj informací

EPSON a NejBusiness.cz

Datum

23.11.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.2781 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál