Více než milion zákazníků obchodů Albert svými hlasy rozhodlo o nejlepších projektech na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí z jejich okolí. Charitativní akce „Bertík pomáhá“ probíhala od 27. září až do 24. října ve všech supermarketech i hypermarketech Albert po celém Česku. Nakupující prostřednictvím žetonků-Bertíků podpořili celkem 80 projektů a Nadační fond Albert mezi ně rozdělil částku 3,6 milionů korun.
Hlasy jsou sečtené. Pro letošní rok jsou známí vítěze ve všech 40 regionech, kde mohli zákazníci svými hlasy podpořit dobročinné projekty zaměřující se na děti ze sociálně ohroženého prostředí.
„Velmi nás těší, že se díky běžnému nákupu v Albertu mohli lidé blíže seznámit s činností prospěšných organizací či dětských domovů v jejich okolí a organizace naopak měly možnost představit svou práci veřejnosti, říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert, a doplňuje: „Zákazníci letos podpořili například doučování, dětské tábory či různorodé volnočasové aktivity pro děti a patří jim za to naše velké poděkování,“
V každém regionu se klání o hlasy zákazníků zúčastnily dva nejlepší projekty vybrané odborníky. Ten, který obdržel více žetonků - bertíků, získal od Nadačního fondu Albert příspěvek na realizaci svého projektu ve výši 55 tisíc korun, druhý pak 35 tisíc korun. Celkově bylo mezi projekty rozděleno 3,6 milionů korun.
Absolutním vítězem, co se týče počtu hlasů, se stal projekt organizace Podané ruce z Brna, kterému zákaznici vhodili přes 60 tisíc Bertíků. Projekt se zaměřuje na bezpečnější svět pro děti ze sociálně slabých rodin.
Princip hlasování fungoval jednoduše. Za každý nákup nad 200 korun v obchodech Albert obdrželi zákazníci u pokladny jeden žeton – Bertík. Ten pak stačilo vhodit do hlasovacího boxu umístěného za pokladnami. Celkově zákazníci vhodili do hlasovacích boxů přibližně 1 300 000 žetonů.
Charitativní kampaň „Bertík pomáhá“ navazuje na úspěšný projekt S Bertíkem za dětským úsměvem, který slavil úspěch v letech 1999–2012. Nadační fond Albert skrze něj podpořil stovky projektů, mezi které rozdělil částkou přesahující 80 milionů korun. Oblíbená kampaň se do prodejen Albert vrátila minulý rok, kdy nakupující vhodili do boxů přes půl milionu žetonků a rozhodli o desítkách dobročinných projektů.
Albert a NejBusiness.cz
21.11.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....