Nezávislá platforma pro odpovědné podnikání Byznys pro společnost udělila společnosti Nestlé Česko ocenění TOP Odpovědná velká firma. Ocenění vyzdvihuje aktivity firem na poli trvale udržitelného a odpovědného podnikání. Výsledky 14. ročníku byly vyhlášeny 18. října na slavnostním galavečeru v prostoru Továrna v pražských Holešovicích.
„Máme velkou radost, že se naše společnost dostala mezi finalisty a získali jsme tak zlatý certifikát. Ocenění TOP odpovědná firma je pro nás potvrzením toho, že jdeme správným směrem. Těší nás to o to víc, že jsme v dobré společnosti ostatních odpovědných firem“, říká Martina Šilhánová, manažerka CSR Nestlé Česko.
Přístup Nestlé ke společenské odpovědnosti vychází z konceptu tzv. vytváření sdílených hodnot (Creating Shared Value). Hlavní jeho myšlenkou je, že pro dlouhodobou úspěšnost podnikání je nezbytné přinášet hodnotu nejen vlastním akcionářům, ale také společnosti, ve které firma působí. Prioritami Nestlé v oblasti společenské odpovědnosti je výživa, hospodaření s vodou a mladí lidé.
„TOP Odpovědná firma je dnes jediným transparentním nástrojem pro mezioborové srovnání odpovědného přístupu firem všech velikostí u nás. Letos nás mile překvapila rostoucí úroveň u velkých i menších firem a přísun ke komplexnímu přístupu k CSR a udržitelnému podnikání,“ říká Pavlína Kalousová, předsedkyně Byznys pro společnost.
TOP Odpovědná firma je na českém trhu ojedinělý nezávislý systém ratingu, který hodnotí a oceňuje strategické aktivity v oblasti firemní udržitelnosti. Tedy společností, které se dlouhodobě a strategicky věnují rozvoji společnosti, snižování dopadu na životní prostředí a přinášejí inovativní řešení. Cena, organizovaná platformou Byznys pro společnost, je otevřena velkým i malým společnostem. Rozhodující je komplexnost projektů, přínos pro společnost a inovativnost, velikost firmy nebo výše investice v tomto ohledu nehraje roli.
Nezávislost a objektivitu výsledků garantuje odborná porota složená z předních zástupců komerčního a neziskového sektoru, státní správy, expertů a významných osobností, které se aktivně podílejí na rozvoji odpovědného byznysu v ČR.
U projektových a speciálních kategorií rozhodl o pořadí celkový počet získaných bodů. U strategických kategorií postoupily firmy s nejlepším bodovým hodnocením do druhého kola, kde jejich zástupci osobně prezentovali své koncepty odborným komisím. Ty následně rozhodly o výsledku.
Nestlé a NejBusiness.cz
7.11.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....