Dodavatelé z Polska, České republiky, Slovenska a Maďarska mají nyní přístup k interaktivní platformě, která pomáhá k přímému kontaktu a výměně zkušeností. Zároveň Tesco informovalo o nových způsobech podpory dodavatelů v boji proti plýtvání potravinami.
Během dodavatelské konference Tesco v Budapešti Matt Simister, generální ředitel pro střední Evropu, všechny ujistil o tom, že se Tesco soustředí na podporu dodavatelů v boji s potravinovým odpadem a na nové způsoby využití nestandardních produktů. Názorným příkladem takové podpory je projekt Perfectly Imperfect, který umožnil neperfektní zeleninu zařadit do běžného prodeje. Ovoce a zelenina ve výborné kvalitě se totiž často vyhazuje z důvodu nesplnění požadovaných kritérií na váhu, tvar či velikost. Tyto produkty jsou však společností Tesco od dodavatelů přijímány a nabízeny se slevou kolem 20 procent. Nabídka se mění v závislosti na sezonnosti. Společnost Tesco zároveň vyzvala všechny dodavatele, aby se zapojili do předvánoční potravinové sbírky pro lidi v nouzi.
“V Tescu nemáme čas na plýtvání, zavázali jsme se snížit množství potravinového odpadu. Jako jeden z největších maloobchodních prodejců potravin na světě hrajeme zásadní roli v celosvětovém boji proti plýtvání potravinami a tuto zodpovědnost bereme velmi vážně. Velmi rádi vidíme, že naši dodavatelé chtějí jít po této cestě s námi,” uvedl Matt Simister, generální ředitel Tesco pro střední Evropu.
Společnost také informovala o úspěšném srpnovém spuštění Dodavatelské sítě. Hlavním cílem vylepšené verze interaktivní platformy je podpora spolupráce, inovací a udržitelnosti napříč středoevropskými dodavateli i dodavateli, které má společnost po celém světě. Dodavatelská síť pomůže Tesco partnerům sdílet příležitosti a výzvy v poskytování kvalitních, cenově dostupných a udržitelných produktů zákazníkům společnosti Tesco. Členové se mohou spojit s týmy Tesco i dalšími dodavateli a navzájem se od sebe učit a to ve střední Evropě i jinde ve světě.
"Po uplynutí dvou měsíců od zahájení naší platformy můžeme být opravdu spokojení, že středoevropští dodavatelé mají takový zájem připojit se k naší síti a využít nové příležitosti. Naší vizí je vybudovat silná partnerství mezi Tescem," říká Jamie Walker, produktový ředitel Tesco pro střední Evropu.
Pro společnost Tesco je úzká spolupráce s dodavateli klíčová. Ve střední Evropě společnost vytvořila specializovaný tým odpovědný za podporu komunikace mezi partnery. Nyní se mohou dodavatelé jednou ročně připojit ke středoevropské konferenci dodavatelů organizované v různých zemích. Letošní konference se zúčastnilo téměř 1500 dodavatelů z Polska, České republiky, Slovenska a Maďarska. Pro kontinuální zajištění informovanosti, obchodní partneři obdrží informační bulletiny dodavatelů a v případě jakýchkoli otázek či potíží mohou využít Linku pomoci pro dodavatele.
Tesco a NejBusiness.cz
30.10.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....