V České republice je stále velký počet domácností i firem, které dosud nezměnily svého dodavatele energií, konkrétně je to více než 65 procent odběrných míst. Ročně tak Češi celkem přicházejí až o 6,5 miliardy korun. Proto společnost Bohemia Energy, největší alternativní dodavatel energií v ČR, realizuje kampaň nazvanou Peníze, co nikdo nechce. Jejím cílem je ukázat, že právě změnou dodavatele, která je navíc velice jednoduchá, mohou lidé ušetřit značné peníze.
Vybrat si dodavatele energií je možné na českém trhu již několik let. Svého obchodníka však dosud nevyměnilo 60 procent odběratelů plynu, u elektřiny dokonce 70 procent. „Ačkoli Češi dnes celkem běžně mění svou banku či mobilního operátora kvůli úspoře několika set korun, změnu dodavatele energií zatím příliš neřeší. Přitom jde o velmi jednoduchý proces, kterého se není třeba obávat. Navíc v rodinném rozpočtu tak lze ušetřit výrazně více, řádově až tisíce korun,“ vysvětluje záměr kampaně Robert Chmelař, marketingový ředitel Bohemia Energy.
Již na konci srpna se po celé České republice objevily fialové kontejnery s nápisem „Peníze, co nikdo nechce“. Ty vzbudily pozornost široké veřejnosti i řady známých osobností: Leoše Mareše, Terezy Kerndlové, David Svobody, PetrySvobodové či Josef a Dostála. Ti o nich referovali na sociálních sítích a živě se diskutovalo, co je to za peníze, které nikdo nechce. Fialové kontejnery se tak staly hlavním motivem stejnojmenné kampaně, která nyní, již ve spojení se značkou Bohemia Energy, bude probíhat skrze různé komunikační kanály až do listopadu.
Kampaň má rovněž přesah i do oblasti společenské zodpovědnosti. „Pokud se kdokoli rozhodne, že o úspory na energiích nemá zájem, může peníze věnovat někomu, komu udělají radost. Stačí, když na webovou stránku www.penizeconikdonechce.cz napíše příběh, který by si podle něj zasloužil podporu. Každý týden pak vybereme nejlepší nápad a finančním příspěvkem pomůžeme k jeho realizaci,“ doplňuje Robert Chmelař.
Více o kampani „Peníze, co nikdo nechce“:
https://www.facebook.com/penizeconikdonechce/?ref=ts&fref=ts
https://www.youtube.com/watch?v=rEIHcarCdqU
https://www.youtube.com/watch?v=vPW-H9VMGdY
Bohemia Energy a NejBusiness.cz
30.10.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....