Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism spustí společně s Ministerstvem pro místní rozvoj tzv. Ambasador program. Jeho cílem je propagovat Českou republiku na zahraničních trzích pomocí významných osobností.
Cílem Ambasador programu je prostřednictvím výběru osobností, jejichž jména na daných zahraničních trzích rezonují, propagovat Českou republiku a její regiony, a to v návaznosti na ostatní chystané marketingové kampaně.
„Naše regiony potřebují silnější marketingovou podporu, která by umožnila odlehčit přeplněným či exponovaným turistickým místům. Program je další z řady aktivit, které směřují na cílenou podporu regionů pomocí cestovního ruchu. Mezinárodně uznávané osobnosti z oblasti sportu či kultury pozvou své zahraniční fanoušky na místa, která by možná při jejich rozhodování o výběru lokalit dovolené, nezahrnuly do programu,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Do projektu byly aktuálně nominováni např. Jaromír Jágr, Klára Spilková, Marta Kubišová, Gabriela Koukalová, Magdalena Kožená, Ondřej Synek, Petr Čech, Martina Sáblíková, Jaroslav Kulhavý, Pavel Šporcl, Karel Gott, Ester Ledecká a Pavel Nedvěd. CzechTourism nyní začne s jednotlivými nominanty projednávat jednotlivé spolupráce.
Výběr jednotlivých amabasadorů provede CzechTourism v návaznosti na zkušenosti se zahraničních trhů – pomocí ředitelů svých zahraničních zastoupení oslovil osobnosti, které jsou v dané lokalitě „opinion leadry“. „Diverzifikace marketingových aktivit agentury na základě očekávání turistů přijíždějících z rozličných trhů je naprosto stěžejní. Vytipovali jsme proto osobnosti, které mají v zahraničí silné renomé, a zároveň chtějí propagovat svůj rodný kraj či region během oficiální kampaně,“ dodává ředitelka agentury CzechTourism. Propagace regionů bude probíhat především v zahraničí, a to v zemích Beneluxu, Číně (včetně Hong Kongu), Itálii, Francii, Japonsku, Jižní Korei, Mexiku, Německu, Polsku, Rakousku, Rusku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, USA a Velké Británii.
Marketingová kampaň bude zahrnovat natočení destinačních spotů – videopozvánek, fotoprodukci s ambasadory a tvorbu následných vizuálů pro kampaň. Připravené videospoty podkreslí klasická hudba v moderním pojetí Pavla Šporcla. CzechTourism využije osobností i v následujících letech, v roce 2018 bude stěžejním tématem marketingové kampaně 100 let Československa.
Na projekt bude vyčleněno 22,5 milionu Kč.
CzechTourism a NejBusiness.cz
22.10.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....