Alza.cz po pilotu spouští naplno předmět E-commerce B2C na VŠE

Alza.cz po pilotu spouští naplno předmět E-commerce B2C na VŠE

Lídr internetového trhu klade důraz na edukaci v oblasti e-commerce, proto spojil své síly s Vysokou školou ekonomickou v Praze. V rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů spustil pro magisterský program volitelný předmět E-commerce B2C (kód předmětu 2OP527), jehož odborným garantem je Ing. Alena Filipová, Ph.D.

Na různých vysokých školách přednáší celá řada firem, ovšem kompletní vedení samostatného předmětu zaštítěného jedinou společností s odbornou garancí akademické půdy je v ČR velmi ojedinělé, ne-li unikátní. Studenti tak mají výbornou příležitost získat poznatky z praxe z nejdůležitějších odvětví e-tailu – obchodu, reklamy, péče o zákazníka, IT, expanze, logistiky a dalších.

„Velmi si cením spolupráce s tak významným partnerem, který studentům obohatí teoretický pohled o cenné praktické zkušenosti, a to zejména v tak dynamicky rozvíjející se oblasti, kde praxe předbíhá teorii. Pro studenty je to zajímavé i tím, že online prostředí je pro ně přirozené a rádi se v něm pohybují. Někteří dokonce mají své vlastní e-commerce podnikatelské projekty, takže možnost něco se naučit od úspěšné firmy vítají. A vzhledem k tomu, že Alza na přednášky posílá lidi ze svého vrcholového managementu, může být pro studenty inspirující i kontakt s takovými osobnostmi,“ uvedla Ing. Alena Filipová, Ph.D. z katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací Vysoké školy ekonomické v Praze.

„Pilotní fáze tohoto projektu běžela v loňském letním semestru, absolvovalo ji přes 40 účastníků. Osvědčila se, zpětná vazba byla velmi pozitivní jak ze strany studentů, tak ze strany katedry i lektorů. Jednotlivé prezentace jsme doplnili o aktuální a vyžadovaná témata a v rámci podzimního semestru před posluchače předstoupíme v plné síle,“ uvedl Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz, který má celý projekt ve společnosti na starosti.

Cílem celého projektu je připravení studentů na velice dynamické odvětví prodeje v prostředí internetu, na jeho pravidla, specifické požadavky, předání know-how a praktických zkušeností z oblasti e-commerce, case study nebo interakce s managementem internetového lídra na českém trhu. Studenti zjistí, co vše tato oblast obsahuje: co je vlastně e-commerce, jaké jsou její typy, co je atribuční model, jaká úskalí skýtá práce s webem, informace o skladování a expedici, co je SEO, jak spočítat ROI online marketingové kampaně, jak vyhodnotit parametry e-shopu, jak na mobilní verzi, jak vytvořit business plán a mimo jiné přijdou i na to, zda jejich nápady v on-line prostředí mají šanci na úspěch.

Kurz je dostupný pro studenty magisterského studia všech fakult VŠE.

Management společnosti Alza.cz složený z osmi zástupců z řad ředitelů, vedoucích a manažerů, hodnotí nejen semestrální práce, musel ale také připravit podklady pro závěrečné testy a pro státní zkoušky studentů, kteří předmět mají jako povinný v rámci vedlejší specializace Retail Business. Přednášky se konají každý čtvrtek od 16:15 (90 min) v učebně SB225 pražské VŠE. 

Zdroj informací

Alza.cz a NejBusiness.cz

Datum

16.10.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.2593 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál