Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) oznamuje překonání hranice 1,2 milionu kusů pojistných smluv v povinném ručení. ČPP tak potvrzuje a posiluje svou pozici jednoho z lídrů v oblasti pojištění vozidel na českém trhu. Tento údaj dokládá také Česká kancelář pojistitelů (ČKP).
„Na trhu se pohybujeme více než 20 let, za tu dobu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera a v povinném ručení dnes patříme mezi tři největší hráče na domácím trhu. Našim klientům nabízíme na míru připravené produkty za příznivou cenu, garantujeme vysokou úroveň služeb a snadnou dostupnost díky celorepublikové síti poboček a internetu,“ uvedl generální ředitel Jaroslav Besperát. ČPP se již řadu let trvale daří kontinuálně navyšovat počet pojištěných vozidel. „Ve spolupráci s naším partnerem Global Assistance poskytujeme motoristickou asistenci s vysokými bezplatnými limity a zajišťujeme včasnou a rychlou likvidaci pojistných událostí. V 95 procentech případů posíláme peníze na účet do 24 hodin od dodání posledního podkladu potřebného k ukončení případu. Klíčovým faktorem v celém procesu je také vysoká míra profesionality spolupracujících prodejních sítí a makléřů,“ doplnil Jaroslav Besperát.
V tak náročném a konkurenčním prostředí, jakým autopojištění bezesporu je, jsou samozřejmostí pravidelně prováděné inovace produktů, jednoduchý postup při sjednání smlouvy včetně výběru z širokého spektra zvýhodněných připojištění a dalších benefitů. ČPP se prosadila na trhu po demonopolizaci v roce 2000 a byla také mezi prvními na trhu v zavádění segmentace klientů v roce 2006. Pojišťovna při kalkulaci zohledňuje celou řadu segmentačních kritérií, například objem a výkon motoru, stáří vozidla, věk řidiče a region. Průnik všech použitých segmentačních kritérií ovlivňuje koncovou cenu. „Segmentace velmi spravedlivě vyhodnocuje rizikovost konkrétního klienta a těm méně rizikovým skupinám řidičům umožňuje dosáhnout příznivější ceny,“ zdůraznil Besperát.
Prodej autopojištění ČPP podporuje navíc atraktivní pobídkou v rámci sezónních kampaní. Kvalitu produktů a služeb ČPP oceňuje nejen široká veřejnost, ale také odborníci. V prestižní anketě pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku obhájila ČPP své prvenství z loňského roku v kategorii Autopojištění. „Těší nás, že úspěch v autopojištění nám pomohl prosadit se také v dalších segmentech životního i neživotního pojištění. Aktuálně patříme k nejrychleji rostoucím pojišťovnám v oblasti životního pojištění a v oblasti neživotního pojištění jsme na čtvrtém místě v žebříčku pojišťoven. Děkuji našim klientům za důvěru, která nás zavazuje a velice si jí vážíme,“ komentoval dosaženou metu ČPP její generální ředitel Jaroslav Besperát.
ČPP a NejBusiness.cz
21.9.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....