Lenovo oznámilo finanční výsledky za první fiskální kvartál 2017/18

Lenovo oznámilo finanční výsledky za první fiskální kvartál 2017/18

Za svou 3-vlnovou strategii začala transformace podnikání společnosti Lenovo během prvního čtvrtletí dosahovat trakce, což přináší solidní ziskovost v oblasti klíčových počítačů a inteligentních zařízení a zlepšení zisku a zisků v cíleném růstu oblastí, včetně datového centra a mobilních podniků. 

Společnost Lenovo Data Center Group (DCG) uvedla do provozu novou řadu produktů ThinkSystem a ThinkAgile, které jsou obsazeny novými investicemi do lidí a produktů. Podobně společnost Mobile Business Group společnosti Lenovo uvedla na trh nové významné produkty, které vedla společnost Moto Z2 Force, která je nyní k dispozici všem velkým americkým dopravcům.

"V prvním čtvrtletí tohoto fiskálního roku jsme měli stabilní výkon, když jsme provedli naši strategii tří vln se závazkem. Udrželi jsme naši špičkovou ziskovost v oblasti PC, vybudovali jsme základnu v mobilním a datovém centru a dále investovali do zařízení Device + Cloud a Infrastructure + Cloud poháněných umělou inteligencí, "řekl Yang Yuanqing, předseda a generální ředitel společnosti Lenovo. "Dosáhli jsme solidního pokroku na každé straně naší strategie. Zvláště MBG se nadále zlepšuje a na druhé polovině tohoto fiskálního roku je na cestě vydělat. DCG také získal dobrý impuls. Jelikož dva nové motory růstu získají rychlost, věříme, že brzy budou následovat udržitelné výsledky. "

Za první fiskální čtvrtletí končící 30. červnem 2017 činily čtvrtletní výnosy společnosti Lenovo deset miliard USD, což je meziroční pokles, ale meziroční nárůst o 4,5 procenta. Ztráta před zdaněním v prvním čtvrtletí činila 69 milionů USD, přičemž čistá ztráta činila 72 milionů USD. 

Provozní zisk meziročně vzrostl o 110 milionů USD. Hrubý zisk společnosti za první fiskální čtvrtletí se meziročně snížil o 11% na 1,4 miliardy amerických dolarů, přesto zůstal na čtvrtletí meziročně, s hrubým rozpětím 13,6%. Základní ztráta na akcii za tento čtvrtletí činila 0,66 amerických centů nebo 5,15 centů.
 
Společnost Lenovo představila svou strategii tří vln, jmenovitě vyvažování růstu a zisku PCSD, urychlení našich růstových motorů DCG a MBG a investice do oblastí, které nejsou hardwarové, a to jak pro splnění dnešní dynamiky trhu, tak pro pozici společnosti za dlouhodobější ziskový růst. Společnost Lenovo investuje do klíčových technologií a platformy nové generace, které pomohou zákazníkům přejít k inteligentní éře internetového připojení, kde budou všechny inteligentní zařízení připojeny k cloudu a poháněny technologií Artificial Intelligence (AI). 

Zatímco se společnost Lenovo zaměřuje na nové technologie pomocí strategie "Device + Cloud", společnost Lenovo Capital and Investment Group (LCIG), dodavatel řešení IoT společnosti, dosáhla na své platformě Global API první milník více než 3 miliony uživatelů.

Navíc, jak Lenovo pokračovala v rozšiřování svého ekosystému, v prvním čtvrtletí dosáhla LenovoID (jednoznačná identifikace přímo dosažitelných uživatelů v zařízeních Lenovo) 225 milionů uživatelů. Pokrok, který společnost Lenovo dosahuje ve svých firmách, které nepodporují hardware, například v oblasti softwaru, služeb a velkých dat, již získává významnou trakci a získává nové zákazníky. 

Na třetí ročník události Tech World, který se konal minulý měsíc v Šanghaji, ukázala společnost Lenovo několik nových spotřebitelských a komerčních produktů, jako je SmartVest wearable technologie a brýle DaystAR, které pomáhají při průmyslové údržbě. Společnost Lenovo také oznámila investice ve výzkumu a vývoji ve výši 1,2 miliardy dolarů a usiluje o inteligentní řešení a partnerství ve výrobním, zdravotnickém a dopravním sektoru.

 

Přehled obchodních skupin

V naší obchodní skupině PC a Smart Devices (PCSD) , která zahrnuje počítače, tablety a inteligentní zařízení, se průměrná prodejní cena našich PC + tabletových produktů zlepšila o 7,8 procenta meziročně, což znamená, že zákazníci gravitovali do inovativnějšího, vyšší produkty. Navzdory celosvětovému nedostatku komponentů a následným tlakům na zvýšení nákladů, společnost Lenovo si udržovala svou špičkovou ziskovost. 

 
Příjmy PCSD činily 7 mld. USD, přičemž meziroční růst byl stejný. Čtvrtletní tržby z PCSD však vzrostly o 4,8 procent. Výnosy před zdaněním činily 291 milionů USD a marže z příjmů před zdaněním se snížila na 4,2 procenta, a to především v důsledku zvýšení celkových nákladů v rámci celého odvětví.
 
Společnost Lenovo PC v prvním čtvrtletí zaznamenala akcionářský zisk v Asii a Tichomoří, v Evropě a Latinské Americe a celosvětově dodala 12,4 milionu kusů. V Číně, kde se společnost Lenovo stále těší téměř 36% podílu na trhu, společnost jmenovala silného nového vedoucího zaměřeného na spotřebitele, aby mohl provozovat své podnikání v oblasti PCSD. Také v Severní Americe, kde je podnikání PCSD ploché, je nyní k dispozici nové vedení, které pomáhá zvýšit prodej. 
 
Linka Mobile Business Group (MBG) , která zahrnuje smartphony značky Moto a Lenovo, zaznamenala povzbudivý růst výnosů mimo Čínu až na 1,7 miliardy amerických dolarů a meziročně o 7,6%. Jako příklad pokračujícího impulsu společnosti v tomto oboru dosáhla společnost Lenovo svého veřejně stanoveného cíle prodeje tří milionů smartphonů Moto Z během prvních 12 měsíců.
 
Za druhé čtvrtletí MBG pokračuje v růstu výnosů a zvyšování ziskovosti, přičemž výnosy vzrostly meziročně o dvě procenta na 1,7 miliardy amerických dolarů a zlepšení zisku zisků před zdaněním o 2,2 bodu. během stejného období. 
 
S 11 miliony smartphonů, které byly dodány v prvním čtvrtletí, vzrostla společnost Lenovo o 12,3% oproti Číně, což bylo způsobeno výraznými zisky jak v západní Evropě, tak i v Latinské Americe, což představuje meziroční nárůst o 137 procent a 56 procent. 

Skupina datových center společnosti

 

Lenovo (DCG), která zahrnuje servery, úložiště, software a služby, se nadále zaměřuje na transformační akce, které pomohou vést dlouhodobou konkurenceschopnost DCG, jako je posílení našich prodejních týmů, investice do kanálu, modernizace našich produktových řad, a přidáním nových partnerství.
 
Tato opatření přispěla k stabilizaci podnikání mimo Čínu v prvním čtvrtletí s čtvrtletním růstem tržeb o 14 procent. Obzvláště povzbudivý byl meziroční růst tržeb v západní Evropě a severní Americe o 11 procent a osm procent, včetně nárůstu tržeb za čtvrtletí o 22 a 19 procent. V obou geografických oblastech začíná nové vedení, restrukturalizovaná prodejní organizace a nové produkty platit očekávané dividendy a očekáváme, že tento trend se urychluje i do dalších geografických oblastí, včetně Číny, když provádíme naši DCG transformaci po celém světě.
 
Dalším pozitivním znamením v DCG bylo zlepšení zisku z před zdaněním o 1,7 bodu. čtvrtletí. Navíc k těmto finančním ukazatelům stanovila společnost DCG 42 nových benchmarků na nové platformě Intel, což je více než kterékoli z našich konkurentů a společnost Lenovo nadále patří k nejrychleji se rozvíjejícímu poskytovateli superpočítačů na světě, č. 1 v Číně a podle nedávných nových vedení tam, zajistil významnou výhru s Pekingskou univerzitou.
 

Zdroj informací

Lenovo a NejBusiness.cz

Datum

11.9.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.6998 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál