Za svou 3-vlnovou strategii začala transformace podnikání společnosti Lenovo během prvního čtvrtletí dosahovat trakce, což přináší solidní ziskovost v oblasti klíčových počítačů a inteligentních zařízení a zlepšení zisku a zisků v cíleném růstu oblastí, včetně datového centra a mobilních podniků.
Společnost Lenovo Data Center Group (DCG) uvedla do provozu novou řadu produktů ThinkSystem a ThinkAgile, které jsou obsazeny novými investicemi do lidí a produktů. Podobně společnost Mobile Business Group společnosti Lenovo uvedla na trh nové významné produkty, které vedla společnost Moto Z2 Force, která je nyní k dispozici všem velkým americkým dopravcům.
"V prvním čtvrtletí tohoto fiskálního roku jsme měli stabilní výkon, když jsme provedli naši strategii tří vln se závazkem. Udrželi jsme naši špičkovou ziskovost v oblasti PC, vybudovali jsme základnu v mobilním a datovém centru a dále investovali do zařízení Device + Cloud a Infrastructure + Cloud poháněných umělou inteligencí, "řekl Yang Yuanqing, předseda a generální ředitel společnosti Lenovo. "Dosáhli jsme solidního pokroku na každé straně naší strategie. Zvláště MBG se nadále zlepšuje a na druhé polovině tohoto fiskálního roku je na cestě vydělat. DCG také získal dobrý impuls. Jelikož dva nové motory růstu získají rychlost, věříme, že brzy budou následovat udržitelné výsledky. "
Za první fiskální čtvrtletí končící 30. červnem 2017 činily čtvrtletní výnosy společnosti Lenovo deset miliard USD, což je meziroční pokles, ale meziroční nárůst o 4,5 procenta. Ztráta před zdaněním v prvním čtvrtletí činila 69 milionů USD, přičemž čistá ztráta činila 72 milionů USD.
Provozní zisk meziročně vzrostl o 110 milionů USD. Hrubý zisk společnosti za první fiskální čtvrtletí se meziročně snížil o 11% na 1,4 miliardy amerických dolarů, přesto zůstal na čtvrtletí meziročně, s hrubým rozpětím 13,6%. Základní ztráta na akcii za tento čtvrtletí činila 0,66 amerických centů nebo 5,15 centů.
Společnost Lenovo představila svou strategii tří vln, jmenovitě vyvažování růstu a zisku PCSD, urychlení našich růstových motorů DCG a MBG a investice do oblastí, které nejsou hardwarové, a to jak pro splnění dnešní dynamiky trhu, tak pro pozici společnosti za dlouhodobější ziskový růst. Společnost Lenovo investuje do klíčových technologií a platformy nové generace, které pomohou zákazníkům přejít k inteligentní éře internetového připojení, kde budou všechny inteligentní zařízení připojeny k cloudu a poháněny technologií Artificial Intelligence (AI).
Zatímco se společnost Lenovo zaměřuje na nové technologie pomocí strategie "Device + Cloud", společnost Lenovo Capital and Investment Group (LCIG), dodavatel řešení IoT společnosti, dosáhla na své platformě Global API první milník více než 3 miliony uživatelů.
Navíc, jak Lenovo pokračovala v rozšiřování svého ekosystému, v prvním čtvrtletí dosáhla LenovoID (jednoznačná identifikace přímo dosažitelných uživatelů v zařízeních Lenovo) 225 milionů uživatelů. Pokrok, který společnost Lenovo dosahuje ve svých firmách, které nepodporují hardware, například v oblasti softwaru, služeb a velkých dat, již získává významnou trakci a získává nové zákazníky.
Na třetí ročník události Tech World, který se konal minulý měsíc v Šanghaji, ukázala společnost Lenovo několik nových spotřebitelských a komerčních produktů, jako je SmartVest wearable technologie a brýle DaystAR, které pomáhají při průmyslové údržbě. Společnost Lenovo také oznámila investice ve výzkumu a vývoji ve výši 1,2 miliardy dolarů a usiluje o inteligentní řešení a partnerství ve výrobním, zdravotnickém a dopravním sektoru.
V naší obchodní skupině PC a Smart Devices (PCSD) , která zahrnuje počítače, tablety a inteligentní zařízení, se průměrná prodejní cena našich PC + tabletových produktů zlepšila o 7,8 procenta meziročně, což znamená, že zákazníci gravitovali do inovativnějšího, vyšší produkty. Navzdory celosvětovému nedostatku komponentů a následným tlakům na zvýšení nákladů, společnost Lenovo si udržovala svou špičkovou ziskovost.
Příjmy PCSD činily 7 mld. USD, přičemž meziroční růst byl stejný. Čtvrtletní tržby z PCSD však vzrostly o 4,8 procent. Výnosy před zdaněním činily 291 milionů USD a marže z příjmů před zdaněním se snížila na 4,2 procenta, a to především v důsledku zvýšení celkových nákladů v rámci celého odvětví.
Společnost Lenovo PC v prvním čtvrtletí zaznamenala akcionářský zisk v Asii a Tichomoří, v Evropě a Latinské Americe a celosvětově dodala 12,4 milionu kusů. V Číně, kde se společnost Lenovo stále těší téměř 36% podílu na trhu, společnost jmenovala silného nového vedoucího zaměřeného na spotřebitele, aby mohl provozovat své podnikání v oblasti PCSD. Také v Severní Americe, kde je podnikání PCSD ploché, je nyní k dispozici nové vedení, které pomáhá zvýšit prodej.
Linka Mobile Business Group (MBG) , která zahrnuje smartphony značky Moto a Lenovo, zaznamenala povzbudivý růst výnosů mimo Čínu až na 1,7 miliardy amerických dolarů a meziročně o 7,6%. Jako příklad pokračujícího impulsu společnosti v tomto oboru dosáhla společnost Lenovo svého veřejně stanoveného cíle prodeje tří milionů smartphonů Moto Z během prvních 12 měsíců.
Za druhé čtvrtletí MBG pokračuje v růstu výnosů a zvyšování ziskovosti, přičemž výnosy vzrostly meziročně o dvě procenta na 1,7 miliardy amerických dolarů a zlepšení zisku zisků před zdaněním o 2,2 bodu. během stejného období.
S 11 miliony smartphonů, které byly dodány v prvním čtvrtletí, vzrostla společnost Lenovo o 12,3% oproti Číně, což bylo způsobeno výraznými zisky jak v západní Evropě, tak i v Latinské Americe, což představuje meziroční nárůst o 137 procent a 56 procent.
Lenovo (DCG), která zahrnuje servery, úložiště, software a služby, se nadále zaměřuje na transformační akce, které pomohou vést dlouhodobou konkurenceschopnost DCG, jako je posílení našich prodejních týmů, investice do kanálu, modernizace našich produktových řad, a přidáním nových partnerství.
Tato opatření přispěla k stabilizaci podnikání mimo Čínu v prvním čtvrtletí s čtvrtletním růstem tržeb o 14 procent. Obzvláště povzbudivý byl meziroční růst tržeb v západní Evropě a severní Americe o 11 procent a osm procent, včetně nárůstu tržeb za čtvrtletí o 22 a 19 procent. V obou geografických oblastech začíná nové vedení, restrukturalizovaná prodejní organizace a nové produkty platit očekávané dividendy a očekáváme, že tento trend se urychluje i do dalších geografických oblastí, včetně Číny, když provádíme naši DCG transformaci po celém světě.
Dalším pozitivním znamením v DCG bylo zlepšení zisku z před zdaněním o 1,7 bodu. čtvrtletí. Navíc k těmto finančním ukazatelům stanovila společnost DCG 42 nových benchmarků na nové platformě Intel, což je více než kterékoli z našich konkurentů a společnost Lenovo nadále patří k nejrychleji se rozvíjejícímu poskytovateli superpočítačů na světě, č. 1 v Číně a podle nedávných nových vedení tam, zajistil významnou výhru s Pekingskou univerzitou.
Lenovo a NejBusiness.cz
11.9.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....