„Hypotéku může klient vyřešit od začátku až do konce bez návštěvy pobočky. Takto komplexní řešení nabízíme jako jediní na trhu,“ řekl Marek Sabaka z oddělení Digitálního prodeje České spořitelny, který má vývoj online hypotéky na starosti. „Pro závěrečný podpis smlouvy totiž vyrazíme za klientem, kam bude potřebovat – k němu domů, do kavárny, nebo do práce. Může se samozřejmě zastavit i v naší pobočce, pokud chce,“ dodává Sabaka.
Prvním krokem k získání financí na vlastní bydlení online je vyplnění žádosti na stránce hypotečního centra České spořitelny. Její vyplnění zabere zhruba 15 minut i díky tomu, že přibližně polovina polí v žádosti je již předvyplněná. U zájemců z řad našich klientů oslovených prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24 je míra předvyplnění ještě vyšší. Rozpracovanou žádost si může každý až na 30 dní uložit a později se k ní vrátit.
„Velkou výhodou je i to, že žádost je flexibilní a od zájemců vyžaduje vyplnit jen ta pole, která jsou pro daného člověka relevantní,“ zdůraznil Sabaka. Pokud tedy někdo dokládá například jen příjem od jednoho zaměstnavatele a nemá spoludlužníka, jeho dotazník bude výrazně kratší, než u někoho kdo dokládá dva, nebo tři zdroje příjmů a má spoludlužníka. Online hypoteční žádost je důkladně zabezpečená, nikdo jiný se k ní nedostane, posledním krokem je verifikace prostřednictvím SMS zprávy.
Další výhodou je, že po celou dobu vyřizování hypotečního úvěru má zájemce k dispozici osobního hypotečního specialistu. Ten je mu k dispozici i mimo standardní pracovní dobu a to jak na telefonu, tak i na emailu a chatu. Kromě toho, že dokáže v každé fázi zájemci poradit se vším, co potřebuje, má i dokonalý přehled o tom, jaké dokumenty a informace již klient doložil a co mu ještě chybí. Samotný podpis se pak odehrává na místě zvoleném klientem, kam za ním dojede hypoteční specialista České spořitelny. Pokud si to bude klient přát, může smlouvu podepsat i v pobočce a ve smluvenou dobu a bez čekání ve frontě.
Online refinancování hypotéky Česká spořitelna spustila loni v létě a úspěšnost této služby potvrdila, že se vydala správným směrem. Klienti velmi oceňují to, že je jim k dispozici konkrétní online hypoteční specialista, který telefonicky nebo emailem zodpoví všechny jeho dotazy či individuálně nastaví úrokovou sazbu. Je mu k dispozici ve všední dny od 8 do 20h a komunikace s ním plně nahradí osobní kontakt v pobočce. Pro tyto účely Česká spořitelna již loni vytvořila, speciálně vyškolila a letos doplnila nový tým, který se věnuje výhradně online hypotékám (novým i refinancovaným).
Česká spořitelna a NejBusiness.cz
11.9.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....