Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR představuje novou službu Klikni a vyzvedni, jejíž cílem je zajistit jednoduché, rychlé a zejména bezpečné nakupování. MAKRO chce tímto krokem šetřit svým zákazníkům čas a zároveň zajistit plynulé, a hlavně bezpečné vánoční nákupy. Služba je od pondělí 7. prosince dostupná na všech třinácti prodejnách v České republice. Jedná se o testovací provoz do konce roku a funguje výhradně v režimu B2B.
Nová služba je k dispozici pro všechny registrované zákazníky. Registraci musí každý zájemce provést osobně na prodejně, kde bude službu využívat. Zde získá své přístupové údaje do distribuční platformy M-objednávka, prostřednictvím které následně realizuje své nákupy. Samotné nakupování pak probíhá velmi jednoduše. Po přihlášení do rozhraní si zákazník vybere zboží, které vloží do virtuálního košíku a následně si zvolí preferované časové okno pro vyzvednutí svého nákupu na vybrané prodejně. V daný čas už stačí jen přijet na výdejní místo. Minimální hodnota objednávky je 1 500 Kč bez DPH a platba probíhá kartou na výdeji.
„S přicházejícím rozvolňováním vládních opatření a vánoční špičkou očekáváme větší nápor našich zákazníků. Plánujeme proto určité kroky, kterými chceme zajistit co nejpohodlnější a nejbezpečnější vánoční nákup. Jedním z nich je také služba Klikni a vyzvedni, jejíž spuštění jsme plánovaně směřovali na předvánoční čas, abychom našim zákazníkům poskytli možnost bezpečného, téměř bezkontaktního nakupování, bez nutnosti návštěv vnitřních prostor prodejen,“ komentuje spuštění služby Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání.
METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.
MAKRO CASH&CARY a NejBusiness.cz
10. prosince 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...