Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj „100 000 projektů pro lepší Česko“, která představuje přínosy fondů EU v České republice, získala dvě ocenění v letošních marketingových soutěžích. Z online předávání cen EFFIE, které se uskutečnilo 31. listopadu 2020, si kampaň odnesla bronz v kategorii Kampaně veřejné správy a doplnila tak zlatou a stříbrnou příčku z minulých let. Kampaň měla úspěch i v soutěži IMC Czech Awards, porota ji ocenila stříbrnou příčkou v kategorii Veřejný zadavatel.
„Naše mediální kampaň už několik let úspěšně ukazuje, jak konkrétně projekty podpořené z fondů EU pomáhají lidem v České republice. V jednotlivých letech se kampaň zaměřila na různé oblasti jako zdravotnictví, doprava nebo inovace. Letošní kampaň představila projekty, které pomohly Integrovanému záchrannému systému - tedy záchranářům, policistům a hasičům,“ přiblížil kampaň Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluace fondů EU na MMR.
Kampaň se uskutečnila v průběhu léta 2020 a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu. Ministerstvo pro místní rozvoj ji připravilo spolu s agenturou Momentum Czech Republic. Letošní bronzové ocenění doplnilo sbírku cenných kovů – navazuje na stříbro z roku 2019 a zlato z roku 2016. Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na kdefondyEUpomahaji.cz.
EFFIE je zkratka slova Effectiveness a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita, k níž se přihlíží ve druhém kole hodnocení, je zde chápána v širším slova smyslu: jako inspirativnost strategického řešení a nápaditost komunikačního mixu i jako účelnost a cílevědomost, s nimiž ztvárnění kampaně slouží zvolené strategii. V České republice je soutěž organizována Asociací komunikačních agentur (AKA) již od roku 1997.
Kampaň bodovala i v letošním ročníku cen IMC Czech Awards. Stříbrnou trofej v podobě malého „pilíře kreativity“ si odnesla v kategorii Veřejný zadavatel. Porota ocenila loňskou podobu kampaně, která na 13 vybraných projektech obnovy veřejných budov a prostranství srovnává stav před a po a ukazuje pozitivní změnu, jakou měla realizace projektu na okolí. Webová podoba kampaně je k dispozici zde v záložce Nové Česko. Soutěž od roku 2010 spolupořádají asociace ADMEZ a sekce Aktivační agentury Asociace komunikačních agentur.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR a NejBusiness.cz
6. prosince 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...