Kampaň 100 000 projektů pro lepší Česko si z marketingových soutěží odnesla stříbro a bronz

Kampaň 100 000 projektů pro lepší Česko si z marketingových soutěží odnesla stříbro a bronz

Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj „100 000 projektů pro lepší Česko“, která představuje přínosy fondů EU v České republice, získala dvě ocenění v letošních marketingových soutěžích. Z online předávání cen EFFIE, které se uskutečnilo 31. listopadu 2020, si kampaň odnesla bronz v kategorii Kampaně veřejné správy a doplnila tak zlatou a stříbrnou příčku z minulých let. Kampaň měla úspěch i v soutěži IMC Czech Awards, porota ji ocenila stříbrnou příčkou v kategorii Veřejný zadavatel.

„Naše mediální kampaň už několik let úspěšně ukazuje, jak konkrétně projekty podpořené z fondů EU pomáhají lidem v České republice. V jednotlivých letech se kampaň zaměřila na různé oblasti jako zdravotnictví, doprava nebo inovace. Letošní kampaň představila projekty, které pomohly Integrovanému záchrannému systému - tedy záchranářům, policistům a hasičům,“ přiblížil kampaň Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluace fondů EU na MMR.

Kampaň se uskutečnila v průběhu léta 2020 a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu. Ministerstvo pro místní rozvoj ji připravilo spolu s agenturou Momentum Czech Republic. Letošní bronzové ocenění doplnilo sbírku cenných kovů – navazuje na stříbro z roku 2019 a zlato z roku 2016. Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na kdefondyEUpomahaji.cz.

EFFIE je zkratka slova Effectiveness a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita, k níž se přihlíží ve druhém kole hodnocení, je zde chápána v širším slova smyslu: jako inspirativnost strategického řešení a nápaditost komunikačního mixu i jako účelnost a cílevědomost, s nimiž ztvárnění kampaně slouží zvolené strategii. V České republice je soutěž organizována Asociací komunikačních agentur (AKA) již od roku 1997.

Kampaň bodovala i v letošním ročníku cen IMC Czech Awards. Stříbrnou trofej v podobě malého „pilíře kreativity“ si odnesla v kategorii Veřejný zadavatel. Porota ocenila loňskou podobu kampaně, která na 13 vybraných projektech obnovy veřejných budov a prostranství srovnává stav před a po a ukazuje pozitivní změnu, jakou měla realizace projektu na okolí. Webová podoba kampaně je k dispozici zde v záložce Nové Česko. Soutěž od roku 2010 spolupořádají asociace ADMEZ a sekce Aktivační agentury Asociace komunikačních agentur.

Zdroj informací

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR a NejBusiness.cz

Datum

6. prosince 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

Reklama

Page generated in 2.4986 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál