Billboardy se zimní tématikou, které podle odhadů uvidí až tři a půl miliónu cestujících, zaplnily v polovině října nástupiště kodaňského metra a regionálních vlaků. Vizuály se vzkazem „Sníš o své příští dovolené? Česko na tebe počká“ mají za úkol udržet Česko a česká horská střediska v povědomí Dánů jako ideální destinaci pro zimní dovolenou a připomenout se těm, kteří ji již plánují.
„Dovolenou na horách plánují Dánové již na začátku podzimu. To potvrzují také informace od touroperátorů, kteří již začátkem září hlásili rezervace lyžařských pobytů pro nadcházející sezónu. Na billboardovou kampaň navážeme na přelomu roku marketingovými aktivitami v online prostředí, ať už prostřednictvím sociálních médií nebo formou imageových kampaní,“ říká Lucie Vallin, ředitelka ZZ Skandinávie.
Zájem o zimní dovolenou a lyžování na českých horách potvrzuje také největší dánský odborný portál o lyžování skisport.dk, podle kterého patří Česká republika mezi vyhledávané destinace. Svou roli v tom sehrává také dojezdová vzdálenost z Dánska, která bude pro Dány důležitým faktorem při výběru letošní lyžařské destinace středisek. „V příštím roce očekáváme trend last minute rezervací, kdy se rodiny budou o svých zimních prázdninách rozhodovat až podle aktuální situace v Evropě. Momentálně lidé vyhledávají inspiraci a tipy, konkrétní rezervace se očekávají teprve se začátkem nového roku“ dodává šéfredaktor portálu Skiferie.dk.
České hory patří mezi oblíbené destinace Dánů, především v únoru během jarních prázdnin. Po Německu, Polsku, Slovensku a Nizozemí je tak Dánsko trhem odkud v zimních měsících přijíždí do Česka nejvíce turistů trávit svou lyžařskou dovolenou.
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a NejBusiness.cz
20. listopadu 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....