Coca-Cola podpořila frontové linie 26,2 miliony

Coca-Cola podpořila frontové linie 26,2 miliony

Coca-Cola HBC v rámci pomoci s COVID-19 rozjela nebývale širokou podporu v různých oblastech. Letos už nemocnice, pracovníky v prvních liniích a dobrovolnické spolky podpořila 2 100 000 lahvemi nápojů v celkové hodnotě 26,2 milionu korun. Firma v počátku pandemie zároveň využila své know-how a vyrobila přes 65 tisíc prázdných lahví na dezinfekci pro městské úřady, hasiče nebo Letiště Praha. Dále také transformovala své nápojové automaty ve vybraných obchodních centrech na tzv. „Rouškomaty“. Plný výtěžek z prodeje jde dodavateli roušek, Charitě Kralupy nad Vltavou. V rámci podpory segmentu HORECA se společnost zapojila i do řady gastro iniciativ, které v průběhu pandemie vznikly.

Coca-Cola HBC se zavázala k podpoře svých zaměstnanců, spotřebitelů, zákazníků a komunit hned v počátku pandemie COVID-19. Proto již od jara pomáhá tam, kde je potřeba. Všechny administrativní pozice včetně call centra převedla do režimu práce z domova a přijala maximální možná bezpečnostní opatření pro kontinuitu výroby, servis zákazníků i zásobování. Zaměstnanci se také sami zapojili do dobrovolnických aktivit. Jednou z nich je trasování rizikových kontaktů v rámci projektu Chytré karantény Ministerstva zdravotnictví, kde nyní pomáhá 19 dobrovolníků zastupující různá oddělení a pozice, včetně středního a vyššího managementu.

„Naprostou prioritou je udělat maximum pro bezpečí zaměstnanců, zůstat na blízku našim zákazníkům a pomoci komunitám. Kolegům, kteří v první vlně nemohli vykonávat svou práci jsme vypláceli 80 % mzdy místo zákonných 60 %. Zároveň se po celou dobu snažíme podporovat i naše zákazníky – hotely, restaurace, kavárny. Zapojili jsme se do řady jejich projektů a nabízeli společně třeba obědové menu zdarma pro zdravotníky a záchranné složky, podpořili projekty Vaříme nepostradatelným, Nekašleme na vás nebo Jedlo zdravotníkom, v rámci kterých jsme rozdali téměř 130 tisíc nápojů v hodnotě 840 tisíc korun. Hygienickým stanicím pak už několik týdnů pomáháme s kolegy v bezpečí našich domovů trasovat rizikové kontakty napříč celou republikou. Na tomto projektu se plánujeme podílet až do konce roku,“ uvádí Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace a vnějších vztahů v Coca-Cola HBC CZ/SK.

Její slova doplňuje Jan Václav Kašpar, manažer společenské odpovědnosti a komunit Coca-Cola HBC CZ/SK: „Neustále monitorujeme, kde je naše podpora potřebná a snažíme se reagovat co nejrychleji. Nápoje pro první linie jsme aktuálně poskytli zdravotníkům v nemocnicích napříč celou zemí: v Praze Motol, na Homolce, Královské Vinohrady, dále v nemocnicích v Plzni, Mariánských lázních, Chebu, České Lípě, Kolíně, Jihlavě, sv. Anny v Brně, ve Zlíně, Karviné, Českých Budějovicích nebo záchranné službě Královéhradeckého kraje, kam spadá Broumovský region, kde máme závod Natura,“ vypočítává a dodává, že na Slovensku firma podpořila například nemocnici Košice nebo Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka, kam poskytla stany pro testování koronaviru.

Větší část podpory na Slovensku jde přes Červený kříž. Ten podporuje za systém Coca-Cola ve spolupráci s Coca-Cola Company ČR a SR – letos ten slovenský získal přes 200 tisíc euro, český pak 6,3 milionu korun. Český červený kříž použil většinu těchto peněz na podporu výroby plicních ventilátorů CoroVent vyvinutých týmem odborníků z ČVUT spolu s dobrovolníky z platformy COVID19CZ. Slovenský červený kříž za tyto prostředky zajistil nákup zdravotnických stanů, které se využívají pro působení dobrovolníků v areálech nemocnic. Coca-Cola Company ČR a SR také minulý týden oznámila další podporu Červeného kříže, a to v rámci letošní vánoční kampaně s hlavní výzvou #DarujmeSe. Firma nechala vyrobit 3 miliony etiket s QR kódem pro pomoc organizaci v Česku i na Slovensku. Princip je jednoduchý, v chytrém telefonu stačí otevřít mobilní bankovnictví a kamerou naskenovat QR kód umístěný na etiketách nápojů Coca-Cola. Ten přivede darujícího přímo na bankovní platbu Červenému kříži. Každý tak bude moci přispět jakoukoli částkou těm, pro které letošní Vánoce nebudou úplně tradičním časem pohody.

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca‑Cola HBC, jednoho ze tří největších producentů značkových nápojů společnosti The Coca‑Cola Company na světě. Skupina operuje ve 28 zemích Evropy, Asie a Afriky a nabízí nápoje více než 600 milionům spotřebitelů. Centrála skupiny je ve Švýcarsku a její akcie jsou obchodovány na burzách v Londýně, New Yorku a Aténách. Provozuje výrobní závod v Praze-Kyjích, stáčírnu vody Natura v Teplicích nad Metují a řadu obchodních a distribučních center.

Zdroj informací

Coca-Cola Česká Republika s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

19. listopadu 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

Reklama

Page generated in 2.2162 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál