Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům v kombinaci s profesionálními funkčními řešeními na míru. IT služby se pomalu odklání od technologických oddělení a stávají se součástí byznysových strategií. KOMIX si v rámci nového brandu hraje s myšlenkou stát se spolehlivým průvodcem IT službami, které klienti ještě stále vnímají tak trochu jako neznámé galaxie.
Komplexní rebranding značky KOMIX odstartovala série intenzivních kvalitativních výzkumů pod vedením agentury SIMPLY 5. Probíhaly za účasti manažerů a majitelů firem z řad klientů i klíčových lidí KOMIXU. “Úkolem výzkumných workshopů bylo vytyčit nový směr pro naši značku. Klienti obecně oceňují, když se IT společnosti detailně seznámí s jejich potřebami, zmapují stávající procesy a nově je nastaví. Flexibilita, profesionalita, funkčnost a lidský přístup - to je přesně to, co klienti očekávají,” říká marketingová manažerka KOMIXu Nikola Wimmerová.
V KOMIXu si všímají toho, že se IT sektor proměnil. Technologická řešení se stávají součástí byznysových strategií. “Ještě před několika lety poptávali technologie spíše lidé z IT oddělení. V poslední době se ale ukazuje, že jsou technologie nedílnou součástí byznysu. Proto v KOMIXu chceme klientům pomoci dosáhnout jejich byznysových cílů,” vysvětluje Nikola Wimmerová.
V rámci rebrandingu KOMIXu vznikl také brandbook. Definuje KOMIX jako průvodce, který by měl být zosobněním polidšťování celého oboru IT. „Při uvažování o novém konceptu značky jsme si svět IT představili jako vesmír. Jako galaxii, ve které každý z nás rozumí něčemu jinému. Určitá výseč galaxie je pro nás viditelná, ale většina zůstává běžným smrtelníkům skrytá. A my chceme právě tyto části v novém přístupu značky odkrýt, vysvětlit je a stát se tak klientům průvodcem,“ říká k nové ideji KOMIXu Ondřej Roček, vedoucí externího kreativního týmu.
Nedílnou součástí rebrandingu je série nových vizuálů. Na každém z nich je vyobrazen jeden autentický člen posádky KOMIXu, který jako vesmírný průvodce symbolizuje jeho speciální dovednost. “Současně vznikl jeden univerzální vizuál s generálním ředitelem KOMIXu Tomášem Ruterlem. Ten symbolicky zve na vesmírnou misi, na jejímž konci je funkční a spolehlivé IT řešení, které pomáhá zlepšovat klientův byznys,” dodává Nikola Wimmerová.
Rebranding KOMIXu realizovali Ondřej Roček (strategie), Petr Hanousek (kreativa), Marek Šplíchal (kreativa a copy) a Jan Prell s Míšou Verbovou (design).
KOMIX s.r.o. je česká společnost založená v roce 1992. Specializuje se zejména na návrh, dodávky a konzultace informačních systémů a aplikací na klíč a na integrační nebo transformační projekty.
KOMIX s.r.o. a NejBusiness.cz
13. listopadu 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...