Úskalí realizace rozsáhlé in-store kampaně v době koronaviru

Úskalí realizace rozsáhlé in-store kampaně v době koronaviru

In-store retailovou předvánoční kampaň v řetězci Albert, která svým rozsahem a okolnostmi covidových opatření nemá obdoby, dokončila v těchto dnech společnost U&WE. Celkem 67 pracovníků retailových týmů navštívilo 327 realizačních míst, splnilo 3531 definovaných úkolů v 17 321 provedeních a najezdilo více než 20 000 kilometrů po celé ČR. K zajištění a realizaci kampaně došlo během několika dní, což byla výzva pro všechny výjezdní týmy, logistiku i dispečink společnosti U&WE . „Je to paradox doby: prodejci zákazníky do prodejen lákají a covidová opatření je bohužel odrazují. O to více a právě proto musí být in-store perfektně zrealizované“, říká David Bucháček, výkonný a marketingový ředitel U&WE.

Zvládnout v dnešní době kompletní branding všech prodejen velkého retailového řetězce, distribuci cenin a POS materiálů v krátkém čase vyžadovalo ještě důslednější plánování než ve standardních podmínkách, zejména když šlo o termínově striktně ohraničenou akci. Realizátoři mají na všechno jen několik málo dní a musí obsáhnout všechny prodejny po celé ČR.

Řetězec Albert 4. listopadu rozjel velkou předvánoční věrnostní kampaň, od které si slibuje zvýšený zájem zákazníků na prodejnách. Tahákem jsou populární stavebnice Lego a výrobky od Tefalu, které zákazníci získají za zvýhodněnou cenu. „Věrnostní akce za body jsou v Albertu velmi oblíbené. Zákazníci na zvýhodněné ceny slyší a do prodejen se vrací. Samotná kampaň na prodejnách je velmi komplexní a kromě bodů, tedy cenin, které už samy o sobě vyžadují zvláštní zacházení, zahrnuje řadu dalších materiálů od informačních letáků, kartiček na body až po kompletní branding prodejen včetně stojanů, návleků na bezpečností brány, polepů nebo závěsných reklam. Měli jsme přes 100 druhů materiálů a prezentačních produktů. To je ohromné množství materiálu, které se musí naráz rozvézt a nainstalovat, a znamená to tisíce pracovních hodin. Navíc musíme pečlivě dbát i na bezpečí našich zaměstnanců,“ říká Jan Kreuzer, výkonný a finanční ředitel U&WE.

Omezením samotné realizace je i současné zkrácení otvírací doby prodejen jen do 20 hod., v neděli musí prodejny zůstat uzavřené zcela. „Celou realizaci provádíme výhradně v otvírací době, jejím zkrácením jsme i my přišli o cenný čas. Přesto se vše podařilo realizovat dobře a včas. Naše týmy najezdily přes 20 000 km po celé ČR, naším online dispečinkem prošlo přes 25 000 fotografií z míst instalace, vyřešili jsme stovky drobných problémů a s centrálou klienta a manažery prodejen proběhlo přes 2 000 operativních telefonátů,“ vypočítává David Bucháček.

Na celý proces realizace dohlíží dispečink, který vše online kontroluje a pokud je třeba, upozorní na nedostatky, které je tak možné okamžitě napravit. Vše je v reálném čase dostupné v online systému, do kterého má přístup i klient, může si tedy kdykoli zkontrolovat stav na prodejnách a postup prací. Systém pak nabízí řadu automatizovaných reportů, které pomohou s vyhodnocováním kampaně i s plánováním dalších akcí.

„Naší největší devizou jsou lidé. Jejich nasazení a profesionalita je to, na čem náš byznys stojí, a to, co nás posouvá dál. Jen díky nim můžeme říct, že jsme v retail servisu jedničkou na trhu, a v podstatě jedinou firmou, která kampaň takového rozsahu zvládne od naplánování, přes výrobu, distribuci, instalaci, reporting až po vyhodnocení,“ shrnuje Jan Kreuzer.

Zdroj informací

U&WE Advertising a NejBusiness.cz

Datum

12. listopadu 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.2466 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál