Nový Peugeot 2008 zvítězil v Itálii v soutěži „Auto Europa 2021“. Toto ocenění mu udělil Svaz italských motoristických novinářů UIGA. Jde již o šestý vůz značky Peugeot, který tuto prestižní cenu získal, stejně jako v minulosti vozy Peugeot 207, 3008, 208, 2008 a 308.
Cenu letos udělovali členové svazu UIGA, ale také porota složená z osobností ovlivňujících veřejné mínění a porota složená ze zástupců veřejnosti. Na vítězství nového Peugeotu 2008 se všechny tyto poroty shodly.
Za úspěchem modelu Peugeot 2008 stojí jeho průlomový design a technologická výbava na úrovni vyšších segmentů, jejíž nejvýraznějším prvkem je nový Peugeot i-Cockpit® 3D, díky němuž dostává zážitek z jízdy novou dimenzi. Inovativní je také koncept „Power of Choice“ s nabídkou 100% elektrického pohonu.
Pro Peugeot 2008 je získání titulu Auto Europa 2021 velkým triumfem. Předcházely mu modely Peugeot 207, který byl takto oceněn v roce 2007, 3008 v roce 2010, 208 v roce 2013, 2008 v roce 2014 a 308 v roce 2015. Dnes cena putuje k nové generaci Peugeotu 2008, modelu, který má velký úspěch i na italském trhu, kde si našel už 20 000 zákazníků.
Poprvé se kromě členů UIGA zúčastnila hlasování také porota složená z osobností ovlivňujících veřejné mínění a porota složená ze zástupců veřejnosti, které pomohly vybrat nejlepší vůz ze sedmi finalistů. Cena Auto Europa oceňuje automobil, který je předurčen k tomu, aby se v příštím roce stal jedním z nejprodávanějších vozů na italském trhu. Vybíralo se z 15 uchazečů, z nichž každý splňuje příslušná kritéria: být vyráběn v Evropě v počtu nejméně 10 000 kusů a současně být prodáván na evropském trhu.
Salvatore Internullo, ředitel Peugeot Italia, prohlásil: „Toto ocenění znovu potvrzuje správnost projektu značky Peugeot, jehož platforma a výrazný styl stojí u zrodu nové koncepce automobilů, které jsou elegantní, kvalitní a především nabízejí velmi vysokou úroveň technologických inovací, rovněž ve spojení se 100% elektrickým pohonem. V Itálii si za pouhých pár měsíců nový Peugeot 2008 pořídilo už 20 000 zákazníků. S tímto novým modelem značka Peugeot významně zvyšuje svou image a sílu na italském trhu.“
Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.
P Automobil Import, s.r.o. a NejBusiness.cz
5. listopadu 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....