Banka ING se nyní zaměřuje na maximální podporu zaměstnanců pracujících z domova. Novinkou je od září podpora veškerých zaměstnanců příspěvkem na spotřebu energií, který vychází celkově na rok na 3 000 Kč.
S cílem vytvořit dobré podmínky pro práci z domova pro všechny zaměstnance ING dodává zájemcům headsety pro usnadnění komunikace během online meetingů. Aby omezili případné bolesti zad při špatném sezení v domácích podmínkách, zapůjčují také ergonomické židle a kvůli ochraně zraku dováží i větší monitory.
Po prvních 14 dnech nařízeného home office byl mezi zaměstnanci zrealizován průzkum, který dal vedení jasné odpovědi na jejich potřeby či obavy. Na základě výsledků se zprvu zaměřili zejména na IT podporu, poté hned následovaly webináře na téma, jak si zorganizovat čas při práci z domova, jak řídit na dálku svoje týmy, anebo jak zvládat domácí rodičovské výzvy v době lockdownu.
Banka nepřerušila ani onboarding nových zaměstnanců, který byl také přesunut do online prostředí. Online svým zaměstnancům také nabízí v rámci interního programu #WeAreING celou škálu podpůrných služeb, které pomáhají zaměstnancům zvládat nové pracovní výzvy i ztížené podmínky v jejich domácnosti.
V ING ví, že není snadné skloubit home office a starost o domácnost, anebo děti a jejich výuku. I proto jasně vymezili rozmezí pro pracovní meetingy.
Banka ING si plně uvědomuje psychologický rozměr dlouhodobé karantény a práce z domova, proto v rámci jejich programu nabízí také anonymní pomoc psychologů specializovaných na krizovou intervenci a tipy na zvládání neobvyklých a stresových situací.
Online nabídka interního programu #WeAreING se věnuje i sportu v podobě lekcí jógy či nonstop přístupným fitness lekcím, ale i zábavě pro děti, pro které připravili například kvízy nebo omalovánky. Celkově se jedná o bezmála třicet typů aktivit, do kterých se dobrovolně zapojilo již přes 200 zaměstnanců.
Zlepšení takzvaného work-life balance se zde ale věnují již od začátku roku 2019. Všem zaměstnancům, jejichž práce to umožňuje, nabízí nelimitovanou práci z domova a také zkrácené úvazky jen na 4 nebo 4,5 dne v týdnu.
Počínaje listopadem 2019 poskytují také benefit pro rodiče dětí mladších tří let, kteří strávili na rodičovské dovolené alespoň 6 měsíců a dítě je v pracovních dnech v předškolním zařízení anebo o něj pečuje jiná osoba než druhý rodič. Zájemcům banka přispívá 10 000 Kč měsíčně, čímž podporují jejich návrat z rodičovské dovolené.
Zkušenosti a názory ohledně home office šetřila banka ING také na reprezentativním vzorku pracující české populace. Dle výsledků červencového průzkumu byla téměř celá pětina z 1 022 respondentů nucena nastavit si nová pravidla fungování domácnosti.
Zjistili, že bezmála 15 % nedokáže pracovat a být dlouhodobě v domácnosti s partnerem, aniž by si lezli na nervy. Téměř 9 % respondentů si také muselo posílit internetové připojení a 4 % bylo nuceno do svého domu nakoupit kancelářské vybavení. (viz graf níže)
#WeAreING: ING není budova, kde pracujeme, ale naši lidé, ať už jsou kdekoliv
ING Česká republika a NejBusiness.cz
1. listopadu 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....