Před týdnem vláda zpřísnila opatření proti šíření koronaviru a prodejci ojetých aut tak museli letos již po druhé reagovat na zavření svých provozoven. Síť autocenter AAA AUTO převedla veškeré své kapacity na zajištění prodeje vozů on-line a přes call centrum. Zájem o automobily jakožto nejbezpečnější dopravní prostředek dnešní doby je stále vysoký, díky čemuž se „Áčkám“ i s uzavřenými pobočkami podařilo on-line podat 50 – 70 % vozů. Největší zájem je o modely značky Škoda. Síť AAA AUTO již od března pravidelně desinfikují vozy a kontroluje zdravotní stav svých zaměstnanců.
„Již na začátku pandemie jsme přijali soubor opatření, která zákazníkům umožňují bezpečný nákup vozu. Po uzavření poboček jsme opět začali prodávat vozy on-line za dodržení nejpřísnějších hygienických standardů. Na zajištění doručování vozů jsme přesunuli veškeré kapacity prodejců a za první týden jsme tak prodali polovinu vozů oproti předchozím týdnům. Lidé si jsou vědomi, že je automobil nejbezpečnějším dopravním prostředkem. Zvýšený zájem evidujeme o levnější vozy,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.
AAA AUTO v letošním roce prodalo on-line již přes 2 500 automobilů. Nyní stejně jako v první vlně pandemie zákazníci v třetině případech vyhledávají převážně vozy tuzemské značky Škoda. Nejoblíbenějšími modely jsou pak Škoda Octavia, Fabia a Superb, ale na popularitě získávají i starší modely aut jako Škoda Roomster nebo Rapid, které se již nevyrábí. 54% aut je v benzínovém provedení. Z karoserií opět vedou hatchbacky (30%), dále kombi (26%) a SUV (17%). „V obou vlnách pandemie, kdy jsme museli zavřít, nejvíc klesl zájem o vozy SUV. Lidé nepotřebují velké automobily, ale hledají hlavně menší a levnější vozy, které jsou často druhým automobilem do rodiny. Evidujeme i nižší zájem o komfortní prvky výbavy,“ upřesnila Topolová změnu nákupních zvyklostí zákazníků při koupi auta on-line. „Kromě levných automobilů se ale stále drží zájem i o zánovní automobily, které mají parametry nových, ale nižší cenu. Kvůli výpadkům ve výrobě je ale těchto aut kritický nedostatek již nyní,“ doplnila.
Pořadí |
Model |
Pořadí |
Model |
1. |
Škoda Octavia |
6. |
Ford Focus |
2. |
Škoda Fabia |
7. |
Hyundai i30 |
3. |
Škoda Superb |
8. |
VW Golf |
4. |
Volkswagen Passat |
9. |
Škoda Roomster |
5. |
Škoda Rapid |
10. |
Dacia Sandero |
Lidé si mohou vozy, o které mají zájem, vybrat na internetových stránkách aaaauto.cz a on-line si je zarezervovat. Na Call centru se na zelené lince 800 110 800 následně domluví na místě a čase předání automobilu, doma nebo tam, kde se jim to nejvíce hodí. Vydesinfikovaný vůz na místo přistaví prodejce s ochrannými prostředky. Testovací jízdy provádějí prodejci, kteří dodržují všechny hygienické zásady, striktně kontrolované společností. AAA AUTO v současné době svojí nabídku rozšířilo i v sekci vozů nižších cenových kategorií a velké množství vozů zlevnilo.
Skupina AURES Holdings působí na trhu již 28 let. Provozuje síť více než čtyř desítek poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,5 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně 80 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro roky 2017 a 2018 byla držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – Fortuna ligy. Generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings Karolína Topolová se letos umístila v anketě Top Ženy Česka na prvním místě v kategorii manažerek.
AURES Holdings a NejBusiness.cz
31. října 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....