Head & Shoulders, Pantene a další vlasové značky v kovových lahvích

Head & Shoulders, Pantene a další vlasové značky v kovových lahvích

P&G Beauty dnes představuje inovaci obalů svých značek péče o vlasy, které mají změnit způsob, jakým spotřebitelé nakupují, používají a likvidují šamponové lahve, a pokračuje ve svém závazku konat dobro v oblasti péče o krásu.

Jak bylo oznámeno na Reuters Responsible Business Summitu, od roku 2021 značky Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie umožní 200 milionům evropských domácností1 lépe recyklovat, omezit odpad a opětovně používat obaly. Tyto kosmetické značky zavedou systém doplňování šamponových lahví, který se bude skládat z opakovaně použitelné 100% hliníkové lahvičky a sáčku z recyklovatelného plastu s náplní, jež obsahuje o 60 % méně plastu na 1 ml oproti klasické plastové šamponové lahvi. P&G Beauty směřuje ke snížení spotřeby originálního plastu o 50 % v obalech šamponů a kondicionérů do konce roku 20212, kdy plánuje ročně vyprodukovat o 300 milionů kusů plastových lahví z originálního plastu méně.

Artur Litarowicz, viceprezident a generální ředitel divize péče o vlasy v Procter & Gamble Europe, uvedl: Musíme zastavit příliv plastového odpadu a při ochraně planety už nemůžeme dále ztrácet čas. Proto s nadšením oznamuji obalovou inovaci nazvanou „dobrý systém doplňování“. Umožňuje našim spotřebitelům používat od roku 2021 designovou opakovaně použitelnou hliníkovou lahvičku a náplně v sáčcích. Tato inovace se bude týkat Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie. Víme, že to je jen začátek. Je před námi mnohem více úkolů a P&G Beauty bude i nadále motorem pro konání správných věcí v celé Evropě a krůček po krůčku se bude posouvat k dosažení cílů souhrnně nazvaných Zodpovědná krása 2030.“

Virginie Helias, generální ředitelka společnosti P&G pro udržitelnost, dodává: Zavázali jsme se umožnit a inspirovat odpovědnou spotřebu prostřednictvím inovací našich produktů a obalů. Naše přední značky pro péči o krásu se dotýkají milionů životů. Tato obalová inovace přispěje k tomu, že opětovné použití obalů bude jednoduché, a zároveň umožní snížení používání plastu v souladu se závazkem P&G Ambice 2030. Už to není jen o tom, zda a co můžeme udělat, ale jak rychle to dokážeme – náš čas je nyní a musíme přijít s novým udržitelným životním stylem.“

K Arturu Litarowiczovi a Virginii Helias se do panelové diskuze na Reuters Responsible Business Summitu připojili zakladatel a ředitel společnosti TerraCycle Tom Szaky, vedoucí oddělení plastového odpadu a obchodu Světového fondu na ochranu přírody Erin Simon a klimatická aktivistka Clover Hogan, kteří poskytli svůj pohled na roli značek, aby pomohli odvrátit příchod plastové krize.

Tom Szaky to komentuje: „Už dlouho věřím, že doplňování je podstatnou součástí budoucnosti udržitelných obalů, a novinka, kterou dnes oznámila P&G Beauty, je krokem tím správným směrem pro mnoho milionů domácností, kde používají Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences nebo Aussie. I když je samozřejmě spousta práce před námi, je skvělé vidět velké společnosti, jako je P&G Beauty, které berou tento problém vážně a využívají své velikosti k rychlému a efektivnímu provádění změn.“

Několik příkladů úspěchů P&G Beauty v oblasti Zodpovědné krásy:

1. Podpora hnutí #BecrueltyFree. P&G otevřeně sdílí technologie, programy nebo procesy, které mohou kosmetickému průmyslu pomoci dosáhnout rozsáhlého pozitivního dopadu na svět. Společnost P&G již investovala více než 420 milionů amerických dolarů do vývoje metod výroby produktů bez testování na zvířatech, které používají společnosti po celém světě. Značky P&G péče o vlasy Herbal Essences, Aussie, Bear Fruits a deodorant Secret jsou certifikovány PETA cruelty-free.

2. Spolupráce s Královskými botanickými zahradami Kew, které přináší špičkovou botanickou vědu do produktů Herbal Essences, jenž obsahují minimálně 90 % rostlinných složek. Druh, kvalita a množství rostlinných přísad ve všech šamponech a kondicionérech Herbal Essences bio:renew jsou ověřené Královskou botanickou zahradou v Kew. Kromě toho P&G Beauty zajišťuje, že všechny rostliny pocházejí z udržitelného pěstování.

3. Značka Head & Shoulders uvedla na trh první recyklovatelnou láhev šamponu vyrobenou z recyklovaného plážového plastu v roce 2017 (25 % obalu lahve tvořil odpadní plast z pláží). Head & Shoulders spolupracuje se společností TerraCycle, která shromažďuje odpadní plážový plast prostřednictvím 100 partnerských organizací a více než 1000 dobrovolníků.

Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.

Zdroj informací

P&G a NejBusiness.cz

Datum

22. října 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

4. srpna 2025

Půjčka pro podnikatele nabízí velmi atraktivní možnosti

Jednoduchý scénář je za dveřmi, pro nečekané výdaje ve světě podnikání je tu malý úvěr. Ten se obejde bez...

7. července 2025

Stát podpoří pěstitele ovoce a zeleniny: Sezónní zaměstnanci v těchto sektorech získají slevu na pojistném a větší časový rozsah dohod

Sezónní zaměstnanci, kteří pracují v ovocnářství a zelinářství, získají slevu 7,1 % na sociálním...

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

Reklama

Page generated in 7.0751 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál