P&G Beauty dnes představuje inovaci obalů svých značek péče o vlasy, které mají změnit způsob, jakým spotřebitelé nakupují, používají a likvidují šamponové lahve, a pokračuje ve svém závazku konat dobro v oblasti péče o krásu.
Jak bylo oznámeno na Reuters Responsible Business Summitu, od roku 2021 značky Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie umožní 200 milionům evropských domácností1 lépe recyklovat, omezit odpad a opětovně používat obaly. Tyto kosmetické značky zavedou systém doplňování šamponových lahví, který se bude skládat z opakovaně použitelné 100% hliníkové lahvičky a sáčku z recyklovatelného plastu s náplní, jež obsahuje o 60 % méně plastu na 1 ml oproti klasické plastové šamponové lahvi. P&G Beauty směřuje ke snížení spotřeby originálního plastu o 50 % v obalech šamponů a kondicionérů do konce roku 20212, kdy plánuje ročně vyprodukovat o 300 milionů kusů plastových lahví z originálního plastu méně.
Artur Litarowicz, viceprezident a generální ředitel divize péče o vlasy v Procter & Gamble Europe, uvedl: „Musíme zastavit příliv plastového odpadu a při ochraně planety už nemůžeme dále ztrácet čas. Proto s nadšením oznamuji obalovou inovaci nazvanou „dobrý systém doplňování“. Umožňuje našim spotřebitelům používat od roku 2021 designovou opakovaně použitelnou hliníkovou lahvičku a náplně v sáčcích. Tato inovace se bude týkat Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie. Víme, že to je jen začátek. Je před námi mnohem více úkolů a P&G Beauty bude i nadále motorem pro konání správných věcí v celé Evropě a krůček po krůčku se bude posouvat k dosažení cílů souhrnně nazvaných Zodpovědná krása 2030.“
Virginie Helias, generální ředitelka společnosti P&G pro udržitelnost, dodává: „Zavázali jsme se umožnit a inspirovat odpovědnou spotřebu prostřednictvím inovací našich produktů a obalů. Naše přední značky pro péči o krásu se dotýkají milionů životů. Tato obalová inovace přispěje k tomu, že opětovné použití obalů bude jednoduché, a zároveň umožní snížení používání plastu v souladu se závazkem P&G Ambice 2030. Už to není jen o tom, zda a co můžeme udělat, ale jak rychle to dokážeme – náš čas je nyní a musíme přijít s novým udržitelným životním stylem.“
K Arturu Litarowiczovi a Virginii Helias se do panelové diskuze na Reuters Responsible Business Summitu připojili zakladatel a ředitel společnosti TerraCycle Tom Szaky, vedoucí oddělení plastového odpadu a obchodu Světového fondu na ochranu přírody Erin Simon a klimatická aktivistka Clover Hogan, kteří poskytli svůj pohled na roli značek, aby pomohli odvrátit příchod plastové krize.
Tom Szaky to komentuje: „Už dlouho věřím, že doplňování je podstatnou součástí budoucnosti udržitelných obalů, a novinka, kterou dnes oznámila P&G Beauty, je krokem tím správným směrem pro mnoho milionů domácností, kde používají Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences nebo Aussie. I když je samozřejmě spousta práce před námi, je skvělé vidět velké společnosti, jako je P&G Beauty, které berou tento problém vážně a využívají své velikosti k rychlému a efektivnímu provádění změn.“
1. Podpora hnutí #BecrueltyFree. P&G otevřeně sdílí technologie, programy nebo procesy, které mohou kosmetickému průmyslu pomoci dosáhnout rozsáhlého pozitivního dopadu na svět. Společnost P&G již investovala více než 420 milionů amerických dolarů do vývoje metod výroby produktů bez testování na zvířatech, které používají společnosti po celém světě. Značky P&G péče o vlasy Herbal Essences, Aussie, Bear Fruits a deodorant Secret jsou certifikovány PETA cruelty-free.
2. Spolupráce s Královskými botanickými zahradami Kew, které přináší špičkovou botanickou vědu do produktů Herbal Essences, jenž obsahují minimálně 90 % rostlinných složek. Druh, kvalita a množství rostlinných přísad ve všech šamponech a kondicionérech Herbal Essences bio:renew jsou ověřené Královskou botanickou zahradou v Kew. Kromě toho P&G Beauty zajišťuje, že všechny rostliny pocházejí z udržitelného pěstování.
3. Značka Head & Shoulders uvedla na trh první recyklovatelnou láhev šamponu vyrobenou z recyklovaného plážového plastu v roce 2017 (25 % obalu lahve tvořil odpadní plast z pláží). Head & Shoulders spolupracuje se společností TerraCycle, která shromažďuje odpadní plážový plast prostřednictvím 100 partnerských organizací a více než 1000 dobrovolníků.
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.
P&G a NejBusiness.cz
22. října 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....