Globální výrobce rychloobrátkového zboží společnost Procter & Gamble prodloužila své partnerství s Mezinárodním olympijským výborem, které začalo už v roce 2010, až do roku 2028. Při této příležitosti Procter & Gamble rovněž oznámil spuštění grantového programu Sportovci pro dobro (Athletes for Good). Tato nová iniciativa udělí 52 grantů v hodnotě 10 000 amerických dolarů na podporu vybraných charitativních akcí a organizací po celém světě, které sportovci sami podporují a doporučí.
„Jako TOP partner MOV jsme nesmírně pyšní na práci, kterou jsme společně za uplynulých 10 let odvedli,“ řekl šéf společnosti P&G Marc Pritchard a dodává: "Těšíme se na příští spolupráci a uvědomujeme si příležitost a odpovědnost využít našeho sponzorství olympijských her pro širší dopad a vliv. V duchu olympijského hnutí jsme se zavázali pozitivně změnit svět v oblastech rovnosti a začlenění, udržitelnosti životního prostředí a dopadu na komunitu. Každé z následujících čtyř Olympijských her využijeme jako milník k hodnocení pokroku a zanechání smysluplného odkazu.“
Fond P&G Sportovci pro dobro je společnou iniciativou P&G, Mezinárodního olympijského výboru a Mezinárodního paralympijského výrobu, která bude poskytovat granty organizacím, které si sportovci vyberou v oblastech rovnosti a začlenění, udržitelnosti životního prostředí nebo dopadu na komunitu. Granty budou uděleny vybraným organizacím sportovců, kteří se již kvalifikovali nebo se pokoušejí kvalifikovat na olympijské hry v Tokiu nebo paralympijské hry.
Fond Sportovci pro dobro udělí v následujícím roce 52 grantů, každý v hodnotě 10 000 amerických dolarů. Grantové peníze poputují přímo na charitativní účely vybrané sportovci, aby pomohly usnadnit práci, kterou společně s nimi charitativní organizace dělají.
Existuje mnohem více společných bodů, na kterých společnost Procter & Gamble a Mezinárodní olympijský výbor spolupracují. Například v roce 2019 Tokio vyzvalo občany, aby se zapojili do sběru plastového materiálu, který mohou odevzdat v jednom ze dvou tisíc obchodů po celé zemi. Odpadní plasty vysbírané veřejností a získané z oceánů budou poté recyklovány a přeměněny na pódia pro olympijské medailisty. Na konci her budou pódia znovu recyklována a použita pro výrobu obalů produktů společnosti Procter & Gamble. Jedná se o první recyklovaná pódia v historii olympijských her.
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.
Procter & Gamble a NejBusiness.cz
12. října 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....