Cestou digitalizace ke zlepšení přeprav se vydala společnost DB Schenker, která dále rozvinula svůj nástroj Drive4Schenker. Ten nyní díky vylepšené interakci umožňuje rychlejší výměnu dat a informací s přepravci. Rozšíření funkčnosti má za cíl prohloubit dlouhodobou spolupráci s přepravními partnery. Po pilotním testování na vybraných pobočkách je nástroj připraven ke spuštění na 250 přepravních terminálech DB Schenker v Evropě.
„V logistice platí jednoduché pravidlo – plně naložený kamion zvyšuje efektivitu a šetří náklady. Nikdo nechce vidět nevytížené kamiony, a proto jsme zásadně vylepšili naši digitální platformu Drive4Schenker, se kterou budeme těmto logistickým výzvám čelit. Přepravci ocení jednodušší a rychlejší způsob interakce s námi, zatímco pro zákazníky budou jejich přepravy transparentnější. V posledních měsících jsme proto platformu Drive4Schenker od základů přepracovali,“ říká Christian Drenthen, člen správní rady DB Schenker pro pozemní přepravy.
„Jsem nesmírně pyšný na náš tým pro globální digitální řešení, který dlouhodobě sledoval principy agilního řízení, podle kterých vyvinul a testoval novou podobu platformy Drive4Schenker. Nyní chceme tuto platformu rozšířit po celé Evropě. S nástrojem Drive4Schenker posílíme vztahy s našimi partnery a zároveň uděláme velký krok na naší cestě k digitalizaci pozemních přeprav,“ říká Markus Sontheimer, CIO & CDO ve společnosti DB Schenker.
S vylepšeným nástrojem mohou dopravci naplnit své přepravní kapacity pouhým kliknutím. Po online registraci zadají do systému preferované trasy a typy zásilek, ke kterým následně systém přiřadí vhodné poptávky přeprav.
Dispečeři DB Schenker a partnerští přepravci tak mohou dohlížet na svůj byznys, zatímco platforma zprostředkuje jejich vzájemnou interakci. Přepravci mají každý den na výběr z až 5 000 různých přeprav pod hlavičkou DB Schenker.
„Novou podobu Drive4Schenker jsme vyvinuli interně a zcela mění náš pohled na systém přeprav. Vhodné zakázky nyní putují přímo do schránky konkrétních přepravců. Jedním kliknutím se pak tyto zakázky přesunou přímo do platformy bez nutnosti registrace. Pokud přepravce zakázku získá, je obratem informován e-mailem,“ říká Timo Sender, Product Owner pro globální digitální řešení v DB Schenker.
Vylepšení čekají i na zákazníky – díky efektivnímu digitálnímu propojení dokáže systém pro zakázku vybrat nejlepšího přepravce z více než 50 000 partnerských dopravců. Zákazníci mohou navíc prostřednictvím Drive4Schenker vybraného přepravce přímo kontaktovat. Vyjednávání a všechny náležitosti zakázky jsou tak sloučené do jedné online platformy, čímž odpadá nutnost pro telefonní nebo mailový kontakt.
DB Schenker je jedním z předních světových poskytovatelů integrovaných logistických řešení a globálních spedičních služeb. Zajišťuje mezinárodní výměnu zboží formou silniční, železniční, letecké a námořní přepravy. Je specialistou na řízení dodavatelského řetězce a poskytování komplexních logistických řešení - od přeprav, skladování a distribuce až po řízení toku informací. Kromě inovačních řešení nabízí komfort komplexních služeb, individuální přístup, vysokou profesionalitu a oporu spolehlivého partnera. Disponuje širokým technickým, technologickým i kapitálovým zázemí.
Celosvětová síť DB Schenker zahrnuje 130 zemí, kde zaměstnává přes 91 tisíc spolupracovníků. Na každém kontinentu jsou pobočky DB Schenker klíčem k těsné blízkosti k zákazníkům a umožňují organizovat přepravu zboží po celém světě. DB Schenker je součástí německého koncernu Deutsche Bahn, divize logistiky.
V České republice má DB Schenker prostřednictvím Schenker spol. s r. o. silné zastoupení – 2200 kvalifikovaných spolupracovníků na 22 pracovištích po celé České republice. Díky tomu dokáže být svým zákazníkům a obchodním partnerům co nejblíže a pružně reagovat na jejich požadavky. Při poskytování služeb společnost dbá na ochranu životního prostředí a zdrojů. Rovněž přebírá aktivní roli při utváření sociálního a ekonomického prostředí a snaží se přinášet užitek nad rámec společnosti.
DB Schenker patří podle žebříčku Czech Top100 mezi stovku nejvýznamnějších firem v České republice.
DB Schenker a NejBusiness.cz
10. října 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....