Slavia pojišťovna zavádí službu Covid Assistance

Slavia pojišťovna zavádí službu Covid Assistance

V současné době plné neustále se měnících podmínek pro cestování, přichází Slavia pojišťovna ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim s dalším rozšířením svých služeb v rámci cestovního pojištění. Nově tak cestující mohou využít veškerý asistenční servis nonstop. Zároveň dochází také k rozšíření asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.

S Covid Assistance získáte veškeré potřebné informace ihned

Asistenční linka cestovního pojištění Slavia pojišťovny, která slouží k řešení letecké, autobusové a železniční dopravy, nyní klientům okamžitě poskytne ověřené informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19 v dotčených destinacích, a to především:

  • povinnost testů při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
  • povinnost karantény při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
  • informace o nošení roušek v destinaci
  • rizikovost dané země dle tzv. semaforu a s ní spojená opatření

Nepřetržitý servis, orientace a přesné odpovědi na veškeré dotazy týkající se omezení cestování v souvislosti s Covid-19 je nyní nezbytnou součástí zákaznického servisu. „Vnímáme, že možnost zavolat kdykoliv 24/7 na jedno místo, kde Vám odborníci poskytnou okamžité a ověřené informace ze všech dostupných a spolehlivých zdrojů o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19, je v dnešní době velice užitečná věc,“ říká Ladislav Bělina, ředitel produktového oddělení Slavia pojišťovny.

Pokud klient potřebuje podstoupit PCR test, je možno využít smluvní zdravotnické zařízení

Asistenční služba současně spolupracuje s celou řadou smluvních zdravotnických zařízení po celé ČR i SK. Tato zařízení jsou připravena poskytnout klientům potřebné PCR testy. Asistenční služba nabízí součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, a co nejblíže klientova bydliště.

Jistota vrácení peněz za zrušené lety je samozřejmostí

Letecké společnosti se ve stávající situaci mnohdy zdráhají vracet cestujícím peníze za nevyužité letenky, namísto toho nabízejí vouchery. Ty ale nemusí být ekvivalentem zaplacené částky, a ne vždy lze voucher uplatnit dle „budoucích“ potřeb zákazníka. „Technická asistence v cestovním pojištění nyní zahrnuje ověření nepravidelností a následného odškodnění v letecké, autobusové a železniční dopravě. Dále ale také refundaci letenek za zrušené lety, a to vždy ve formě peněz,“ doplňuje Ladislav Bělina.

Všechny potřebné informace klient získá při kontaktování asistenční linky na telefonním čísle 255 790 261.

Slavia pojišťovna

Slavia pojišťovna staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.

Zdroj informací

Slavia pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

5. října 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

Reklama

Page generated in 1.6837 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál