V současné době plné neustále se měnících podmínek pro cestování, přichází Slavia pojišťovna ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim s dalším rozšířením svých služeb v rámci cestovního pojištění. Nově tak cestující mohou využít veškerý asistenční servis nonstop. Zároveň dochází také k rozšíření asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.
Asistenční linka cestovního pojištění Slavia pojišťovny, která slouží k řešení letecké, autobusové a železniční dopravy, nyní klientům okamžitě poskytne ověřené informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19 v dotčených destinacích, a to především:
Nepřetržitý servis, orientace a přesné odpovědi na veškeré dotazy týkající se omezení cestování v souvislosti s Covid-19 je nyní nezbytnou součástí zákaznického servisu. „Vnímáme, že možnost zavolat kdykoliv 24/7 na jedno místo, kde Vám odborníci poskytnou okamžité a ověřené informace ze všech dostupných a spolehlivých zdrojů o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19, je v dnešní době velice užitečná věc,“ říká Ladislav Bělina, ředitel produktového oddělení Slavia pojišťovny.
Asistenční služba současně spolupracuje s celou řadou smluvních zdravotnických zařízení po celé ČR i SK. Tato zařízení jsou připravena poskytnout klientům potřebné PCR testy. Asistenční služba nabízí součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, a co nejblíže klientova bydliště.
Letecké společnosti se ve stávající situaci mnohdy zdráhají vracet cestujícím peníze za nevyužité letenky, namísto toho nabízejí vouchery. Ty ale nemusí být ekvivalentem zaplacené částky, a ne vždy lze voucher uplatnit dle „budoucích“ potřeb zákazníka. „Technická asistence v cestovním pojištění nyní zahrnuje ověření nepravidelností a následného odškodnění v letecké, autobusové a železniční dopravě. Dále ale také refundaci letenek za zrušené lety, a to vždy ve formě peněz,“ doplňuje Ladislav Bělina.
Všechny potřebné informace klient získá při kontaktování asistenční linky na telefonním čísle 255 790 261.
Slavia pojišťovna staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.
Slavia pojišťovna a NejBusiness.cz
5. října 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...