ŠKODA AUTO již po 17. oficiálním hlavním partnerem Tour de France

ŠKODA AUTO již po 17. oficiálním hlavním partnerem Tour de France

ŠKODA AUTO podporuje cyklistický závod Tour de France (29. srpna – 20. září 2020) již po 17. za sebou jako oficiální hlavní partner. Automobilka poskytne organizátorům i vedení této cyklistické akce až 250 vozů, mezi nimiž nebude ani letos chybět tzv. Red Car, určený pro ředitele závodu Christiana Prudhomma, který z vozu ŠKODA SUPERB iV s plug-in hybridním pohonem sleduje a řídí dění na trase. Kromě toho ŠKODA i letos sponzoruje Zelený trikot pro vedoucího jezdce bodového hodnocení. Mimo jiné se automobilka jako partner oficiální aplikace Tour de France stará o to, aby fanoušci byli neustále informováni o aktuálním průběhu závodu.

Alain Favey, člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje: „Rozsáhlé aktivity v oblasti cyklistiky a naše dlouhodobá dobrá spolupráce s pořadatelem Tour de France, společností A.S.O., jsou nedílnou součástí celosvětového sportovního sponzoringu ŠKODA AUTO. Tour de France je pro nás ideálním prostředkem nejen pro mezinárodní prezentaci naší značky a produktů, ale i pro sdílení našeho nadšení pro tento dynamický sport s milióny fanoušků po celém světě.“

Jako oficiální hlavní partner poskytuje i letos ŠKODA AUTO organizátorům závodu až 250 vozů. Mobilitu organizátorů a vedení závodu zajišťují vedle nové, čtvrté generace bestselleru značky – vozu OCTAVIA – mimo jiné také vlajková loď značky, model ŠKODA SUPERB, dále pak vozy KODIAQ, KAROQ a KAMIQ. SUPERB iV, první model ŠKODA s plug-in hybridním pohonem, bude sloužit jako Red Car pro ředitele Christiana Prudhomma. Z čela pelotonu bude sledovat dění závodu a za pomoci rozsáhlých moderních komunikačních technologií na palubě vozu tak bude mít vždy aktuální informace o vývoji na trase. Skleněná střecha jeho červeně lakovaného vozu mu přitom neustále, například před startem etapy, umožňuje nejlepší výhled na peloton.

21 etap, 180 závodníků a celková délka 3 470 kilometrů

Letošní závod kolem Francie bude mít celkovou délku 3 470 kilometrů. 29. srpna se při Grand Départ z jihofrancouzského pobřežního města Nice vydá na cestu do Paříže kolem 180 jezdců. Musí přitom zdolat celkem 21 etap, mimo jiné osm horských, čtyři stoupání a jednu individuální časovku. Letošní trasa Tour de France zahrnuje také dvanáct nových měst a obcí, mezi nimi například Le Teil, Chauvigny nebo Mantes-la-Jolie. K nejzajímavějším trasám 107. ročníku této klasiky sportovní cyklistiky patří zejména horské trasy, které vedou peloton vedle Alp, Pyrenejí a Vogéz také Centrálním masivem a Jurou. Profesionální cyklisté budou kromě toho muset zdolat také Grand Colombier, Col de la Lusette a Col de la Madeleine. 20. září dojede peloton do cíle již tradičně na pařížském bulváru Champs-Elysées.

Vzhledem k přesunutí původního termínu závodu z důvodu pandemie Covid-19 uspořádal pořadatel Tour de France A.S.O. společně s tréninkovou platformou Zwift šest virtuálních etap Tour de France. Od 4. července tak proti sobě nastoupili profesionální jezdci. Ve třech z těchto závodů měli možnost šlápnout virtuálně do pedálů také amatérští sportovci. ŠKODA AUTO tuto akci digitálně podpořila a mimo jiné také poskytla třem výhercům speciální cenu v podobě VIP zájezdu na letošní Tour de France. Výherce očekávají nezapomenutelné zážitky, včetně letu helikoptérou nad jedoucím pelotonem závodníků.

Kampaň značky ŠKODA: ,To the Greatest Family of all: Cyclists‘

U příležitosti Tour de France spustila ŠKODA i letos 360stupňovou kampaň s názvem ,To the Greatest Family of all: Cyclists‘. Ta má za úkol v rámci celosvětové cyklistické komunity rozvíjet vášeň pro cyklistiku a týmového ducha. ŠKODA k tomu vedle televizních spotů a kanálů na sociálních sítích využívá také vlastní online platformu WeLoveCycling.com. Cyklističtí nadšenci zde naleznou mnoho zajímavých informací ohledně nejznámějšího cyklistického závodu na světě. Kromě toho zde mohou soutěžit o exkluzivní ceny: podepsaný Zelený trikot, karbonové kolo ŠKODA a především jeden VIP zájezd přímo na letošní Tour de France.

I letos je opět ŠKODA také exkluzivním partnerem oficiální aplikace Tour de France, díky níž budou mít fanoušci cyklistiky vždy po ruce aktuální informace o dění na trase. Vedle průběžného pořadí a live tickeru nabízí také sledování pomocí GPS v reálném čase, profily jezdců a mnoho dalšího. Aplikace je k dispozici zdarma ke stažení pro operační systémy Android a iOS.

ŠKODA: se silnou tradicí jako motor cyklistiky

Vášeň pro cyklistiku sahá ve firmě ŠKODA až k počátkům historie podniku. Před 125 lety, v roce 1895, založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol a položili tak základní kámen dnešního podniku ŠKODA AUTO. Česká automobilka i nyní působí jako “motor cyklistiky”. Vedle Tour de France a etapového závodu kolem Španělska La Vuelta, podporuje ŠKODA celou řadu dalších národních i mezinárodních cyklistických klání. Pevnou součástí rozšířené nabídky produktů značky ŠKODA tak tvoří i jízdní kola či cyklistické doplňky.

Zdroj informací

ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz

Datum

19. srpna 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

Reklama

Page generated in 1.2725 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál