DB Schenker zajistil během pandemie koronaviru funkčnost své přepravní sítě díky dobře nastaveným procesům, blízkým vztahům se zákazníky a inovacím. Nyní společnost podporuje cestu zpět k novému začátku a její celoevropská kampaň vysílá optimistický signál směrem k zákazníkům.
Evropská ekonomika se znovu restartuje. Díky husté síti logistických center a překladišť může DB Schenker nabídnout vítanou podporu firmám, které se snaží o nový začátek. A to je poselství, kterým se pyšní flotila asi tisícovky kamionů DB Schenker. Stojí na nich #WeKeepEuropeMoving (Udržujeme Evropu v pohybu).
„Jsme Evropané a velmi citlivě vnímáme aktuální složitou situaci,“ řekl Helmut Schweighofer, ředitel evropského regionu v DB Schenker. Jako největší poskytovatel logistických služeb v Evropě společnost provozuje 430 poboček a spravuje nejrozsáhlejší síť dceřiných společností. V duchu motta “Nikdy nejsme dál než 100 kilometrů od zákazníka” má DB Schenker velkou odpovědnost v dosažení “nového normálu” a Helmut Schweighofer k tomu říká: “Chceme, aby Evropa i naši zákazníci vyšli z krize silnější, a tak jsme zapracovali na tom, abychom tohoto cíle dosáhli.”
Specialista na logistiku během krize posílil své procesy a dodržel investiční plány. „I když byly hranice zavřené, stále jsme přepravovali zboží a poskytovali služby na nejlepší možné úrovni,“ říká Cyrille Bonjean, výkonný viceprezident evropských pozemních přeprav společnosti DB Schenker. Informační nástroje vyvinuté speciálně pro tuto situaci zajistily, že zákazníci vždy měli plnou kontrolu nad svým zbožím a byli schopni řádně plánovat, a to i na vrcholu pandemie. Další kroky v digitalizaci a bezkontaktním přebírání zásilek zaručí bezpečné a včasné doručení i v případě dalších omezení.
Společnost DB Schenker navíc v posledních měsících otevřela nová logistická centra v několika evropských zemích. „To nám umožňuje poskytovat našim zákazníkům ještě lepší služby. Znamená to také, že jsme dobře připraveni na mimořádné situace. Jakmile se otevřou hranice, jsme připraveni okamžitě začít s našimi novými, zabezpečenými službami,“ dodal Cyrille Bonjean. Hned po skončení hlavních omezení na hranicích byla také znovu obnovena služba Premium se zárukou vrácení peněz v případě zpoždění v dodání.
Hlavními hrdiny kampaně DB Schenker jsou zaměstnanci, řidiči a jejich kamiony. Na sociálních sítích a ve video spotech hovoří o svých aktivitách během pandemie. Motto kampaně se objevuje na více než 1 000 z 31 000 kamiónů DB Schenker, které každý den přepravují zboží po Evropě.
DB Schenker je jedním z předních světových poskytovatelů integrovaných logistických řešení a globálních spedičních služeb. Zajišťuje mezinárodní výměnu zboží formou silniční, železniční, letecké a námořní přepravy. Je specialistou na řízení dodavatelského řetězce a poskytování komplexních logistických řešení - od přeprav, skladování a distribuce až po řízení toku informací. Kromě inovačních řešení nabízí komfort komplexních služeb, individuální přístup, vysokou profesionalitu a oporu spolehlivého partnera. Disponuje širokým technickým, technologickým i kapitálovým zázemí.
Celosvětová síť DB Schenker zahrnuje 130 zemí, kde zaměstnává přes 91 tisíc spolupracovníků. Na každém kontinentu jsou pobočky DB Schenker klíčem k těsné blízkosti k zákazníkům a umožňují organizovat přepravu zboží po celém světě. DB Schenker je součástí německého koncernu Deutsche Bahn, divize logistiky.
V České republice má DB Schenker prostřednictvím Schenker spol. s r. o. silné zastoupení – 2200 kvalifikovaných spolupracovníků na 22 pracovištích po celé České republice. Díky tomu dokáže být svým zákazníkům a obchodním partnerům co nejblíže a pružně reagovat na jejich požadavky. Při poskytování služeb společnost dbá na ochranu životního prostředí a zdrojů. Rovněž přebírá aktivní roli při utváření sociálního a ekonomického prostředí a snaží se přinášet užitek nad rámec společnosti.
DB Schenker patří podle žebříčku Czech Top100 mezi stovku nejvýznamnějších firem v České republice.
SCHENKER spol. s r. o. a NejBusiness.cz
13. srpna 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....