Česká LemonPay chce zmodernizovat trh s benefitními kartami

Česká LemonPay chce zmodernizovat trh s benefitními kartami

Nová univerzální karta pro zaměstnance, se kterou lze platit všude. Nepotřebuje akceptační síť, a to ani v rámci online plateb, neškrtí ji žádný denní limit nebo časové omezení prostředků. Nejen takové jsou největší výhody karty LemonPay, která vstoupila na český trh. Ten se bude významně měnit, protože od roku 2021 mohou zaměstnavatelé hodnotu stravenek vyplácet v hotovosti přímo na účet svých zaměstnanců.

„Na stravenkový paušál jsme připraveni a velmi ho vítáme. Nabízíme nejmodernější řešení – tedy žádné papírové stravenky, ale klasickou platební kartu, se kterou lze platit ve všech restauracích. Tohle všechno umíme zkombinovat s dalšími benefity, jako například s placením volnočasových aktivit, což zavedení velcí hráči nyní nedokážou,“ prohlásil Petr Skoč, obchodní ředitel LemonPay, za kterou stojí skupina českých investorů. Jeho cílem je získat do konce tohoto roku 25 tisíc držitelů.

Žádné denní limity nebo omezení výběru restaurace podle toho, zda patří do akceptační sítě. LemonPay je možné používat například při placení za zdravotní péči, sport, kulturu, cestování, i na online nákupy a mnoho dalšího. „Kartu lze zaměstnancům nastavit tak, aby byla maximálně flexibilní, kombinuje v sobě stravenky, benefity a další peněženky. Chystáme také platbu přes mobilní telefon pomocí Apple Pay a Google Pay,“ doplnil Petr Skoč.

Právě variabilita je největším bonusem LemonPay oproti konkurenci, nová česká karta je vydávána ve spolupráci s Mastercard. Její držitel tak nemusí u vchodu do restaurace nebo například do lékárny kontrolovat, zda je někde nalepené logo jeho využívaných stravenek či benefitní karty. „Kartu LemonPay automaticky přijímají platební terminály, zároveň kontrolujeme i ty nově zavedené po celé České republice. Když například otevře nová restaurace, je možné v ní pohodlně zaplatit, aniž by si zaměstnanec musel vše ověřovat,“ upřesnil obchodní ředitel Petr Skoč.

Česká karta vyzývá konkurenci z Francie

Na domácím trhu probíhají zásadní změny, protože vláda schválila zavedení stravenkového paušálu. Zaměstnanci tak místo „papírků“ budou moct od roku 2021 dostávat peníze přímo. „Je to určitě skvělé řešení. V podstatě jsme čekali na jeho schválení, abychom mohli LemonPay kartu představit českému trhu, který je stále zkostnatělý, a velcí hráči na něm jednoznačně profitují. Příkladem je ročně 150 milionů korun v propadlých stravenkách, které činí až jednu třetinu celkového zisku pro velké zavedené hráče. Navíc provize, které musí stravenkovým firmám platit české restaurace, jsou vyváděny mimo naši republiku,“ uvedl Petr Skoč, podle kterého byla změna nevyhnutelná a jednoznačně dává šanci pro nové agilnější firmy.

LemonPay si na rozdíl od konkurence nebude brát provize od restaurací, nehodlá s nimi sepisovat žádné smlouvy. „Majitelé restaurací rozhodně nemusí čekat na zúčtování provizí. Tím ulehčíme život také personálu, protože obsluha přeci nemusí vědět, že zaměstnanec platí stravenkou a řešit, do jaké částky se vrací peníze. Proč taky, vždyť je to další zbytečný úkon, který akorát zamotává hlavu. Náš držitel prostě platí kartou, tečka,“ dodal Petr Skoč.

O moderněji pojaté benefity pro zaměstnance bude velký zájem. Firmám se totiž významně odbourá překážka v podobě administrativní zátěže a nebudou muset platit nesmyslné provize z objemu. Navíc nebudou muset sbírat účtenky související s využíváním stravenkového paušálu pro případnou kontrolu z finančního úřadu. „Máme technologický náskok a nebojíme se vyzvat velké hráče z Francie. Papírové stravenky jsou přežitek, český trh čeká v tomto segmentu digitalizace,“ doplnil Petr Skoč z LemonPay.

Cílem je 250 tisíc aktivních uživatelů

Veškeré transakce jsou v LemonPay zcela transparentní. Zaměstnavatel bude mít přístup do jednoduchého a přehledného prostředí pro správu karet. V aplikaci si může nastavit rozsah možností a využití pro zaměstnance. Ti si zase na svém osobním účtu můžou zkontrolovat měsíční čerpání stravenek a benefitů, historii transakcí, nebo kolik se jim vrátilo zpět z naší cash-back sítě, kterou plánujeme spustit na podzim.

Nová česká karta zároveň nenabízí pouze elektronické stravenky a volnočasové aktivity, připravený je také nástroj, díky kterému se zaměstnanci budou moct podílet na financování svých benefitů. LemonPay je využitelná pro všechny typy společností – menší, střední, tak i pro ty největší. „Jako nově zavedená česká značka chceme mít do tří let 250 tisíc aktivních uživatelů a přinést budoucnost řešení benefitů pro zaměstnance,“ vyzval Petr Skoč.

LemonPay

LemonPay je elektronická karta, která si dokáže pamatovat několik peněženek zároveň, je akceptována všude, kde mají platební terminál, nabízí řadu výhod a ulehčuje správu zaměstnavateli. Zaměstnanci s ní jednoduše nakupují za kolik potřebují, jediným limitem je zůstatek prostředků ve výši 700 000 Kč ročně. Peníze na kartě nevyprší, dokud je zaměstnanci neutratí. Za každou kartu platí zaměstnavatel měsíčně fixní částku. LemonPay je ideálním řešením pro stravenkový paušál, který by se měl zavádět od roku 2021.

Zdroj informací

LemonPay a NejBusiness.cz

Datum

31. července 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.9273 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál