Věrnostní program společnosti BILLA, který patří mezi nejstarší na českém trhu, prochází nejvýznamnější transformací od svého spuštění v roce 2000. Výraznou změnou bude pro zákazníky zjednodušení registrace. Hlavní výhodou bude trvalé zlevnění až 700 produktů pro členy klubu, které budou nově označeny zelenou cenovkou s logem BILLA Bonus Club a speciálním stopperem „Klubová cena“.
Proces registrace do BILLA Bonus Clubu a výroba karet, ktera dosud trvala až 7 týdnů, budou nahrazeny novým způsobem. Zákazníci se budou moci nadále registrovat přímo v prodejně prostřednictvím přihlášek, jejichž součástí budou i plastové nepersonifikované BILLA karty. Nově bude možné se registrovat i online v rámci aplikace „BILLA Czech“, která je ke stažení v Apple Store nebo Google Play.
Hlavní výhodou členství jsou slevy až na 700 produktů, které zákazníci naleznou v regálech prodejen společnosti BILLA. Tyto produkty budou nově označeny zelenou cenovkou s logem BILLA Bonus Club a speciálním stopperem „Klubová cena“. Členové klubu budou moci rovněž uplatňovat narozeninovou slevu ve výši 10 % na celý nákup, využívat slevy na zboží z kampaní společnosti BILLA nebo na sortiment od partnerů. Body na kartě bude možno využít i při zakoupení zájezdů z nabídky BILLA Travel a získat tak výhodnější nabídku. V neposlední řadě dostanou členové BILLA Bonus Clubu při předložení karty zdarma zákaznický časopis Gusto, který společnost vydává 4x ročně.
Kampaň k novému BILLA Bonus Clubu bude provázet atraktivní soutěž o 30 elektrokol Cruissis a 1 000 dárkových karet na nákup v BILLA v celkové hodnotě 500 000 Kč. Soutěž̌ startuje 15. července a končí 15. září 2020.
Sběr bodů bude probíhat klasicky po předložení karty nebo naskenováním karty v telefonu při placení. Při každém nákupu od 50 Kč získá zákazník 1 BILLA bod. Další body budou automaticky přičítány za každých dosažených 50 Kč při nákupu. Registrovaní online budou moci požádat i o plastovou kartu, pokud ji preferují. Stav bodů na kontě nebo informace o slevách či novinkách bude možné sledovat přímo ve stažené mobilní aplikaci nebo na webových stránkách www.billa.cz.
Noví členové už nebudou mít na kartě uvedené své jméno. Již vydané karty se jménem zůstávají platné, zákazníci je nemusí měnit. To platí i pro stávající rodinné karty, které zůstávájí i nadále v platnosti, nicméně o nové si již nepůjde požádat. Nicméně pro všechny členy bude důležité, aby se přihlásili elektronicky a zkontrolovali si své údaje. Bez kompletních údajů se nebudou moci účastnit soutěží.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 235 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR a NejBusiness.cz
19. července 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...