Největší provozovatel kontaktních center v České republice, společnost Conectart, získala nového klienta. Od března exkluzivně zajišťuje kompletní zákaznický servis pro český a slovenský trh. Řeší jak telefonní, tak online požadavky zákazníků pro společnost Nestlé. Ta se na český trh vrátila v roce 1992 a je zde současně také největší potravinářský výrobce a distributor.
„Společnost Nestlé je největším potravinovým koncernem na světě. V Česku pak pod něj patří velice populární a tradiční české brandy jako jsou Orion nebo třeba JOJO. Máme proto obrovskou radost, že jsme vhodným partnerem i pro lídry světového trhu,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. „Při výběru nového dodavatele jsme kladli velký důraz především na kvalitu služeb a maximální bezpečnost dat. Conectart má navíc na trhu skvělé reference. Vybrali jsme si je tedy jako jediného partnera pro zajišťování zákaznické linky pro český i slovenský trh. Necelá desítka operátorů bude mít na starosti vyřizování příchozích a odchozích hovorů, emailovou komunikaci. Kontakty zákazníků se nejčastěji týkají složení produktů, reklamací nebo třeba soutěží,“ dodává k nové spolupráci Martina Šilhánová ze společnosti Nestlé.
Společnost Nestlé vznikla již v roce 1866. Pod původním názvem Anglo-Swiss Condensed Milk Company byla tehdy ve Švýcarsku otevřena první evropská továrna na kondenzované mléko. V roce 1867 pak vynalezl Henri Nestlé přelomovou dětskou výživu, která byla ve své době naprosto revoluční. V roce 1905 fúzuje Nestlé se společností Anglo-Swiss a spojení je později známé už jako Nestlé Group. Od svého vzniku až do současnosti firma neustále přichází s novými produkty a recepturami, které zásadně ovlivnily chování a potřeby zákazníků na globálním trhu. Nyní do portfolia koncernu Nestlé spadá široká škála produktů od potravin pro děti, balené vody a nápojů, přes dehydrované a chlazené potraviny, cereálie, kávu, cukrovinky, mléčné produkty a zmrzliny až po krmiva pro domácí mazlíčky.
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. bude po právě probíhajícím dokončování transakce patřit do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital.
Conectart a NejBusiness.cz
9. července 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...