Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech

Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech

Největší provozovatel kontaktních center v Česku, společnost Conectart, spustila od června novou kreativní náborovou kampaň. Jejím hlavním cílem je bořit mýty, které jsou pro práci telefonního operátora zažité a představit tak Conectart jako firmu se stabilním zázemím. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Hotshots a jejími tvářemi jsou sami operátoři.

„Kampaň má upoutat pozornost na zjevné a zažité předsudky o práci v kontaktních centrech. Nechtěli jsme ale žádné vizuály z fotobanky, proto jsme do kampaně zapojili reálné pracovníky – a pro někoho třeba i budoucí kolegy. Reální lidé z Conectartu tedy hrají v kampani důležitou roli a podtrhují autenticitu snahy klienta o kultivaci tohoto prostředí. Kampaň jsme rozdělili do dvou linek: zlepšení pověsti o call centrech a vyvracení zažitých mýtů na jedné straně, a zvýšení povědomí o Conectartu na straně druhé. Samozřejmostí je pak zdůraznění výhod, které mají zaměstnanci tohoto call centra oproti konkurenci,“ říká ředitelka realizující agentury Hotshots, Kristina Hotová.

Conectart vytvořil spolu s operátory seznam „hejtů“, které se mezi lidmi obecně tradují o práci v call centrech. Vzniklo tak 10 komunikačních mutací, které doslovně zažité stereotypy znázorňují. Všechny texty začínají stejně: „Říkali mi, že …“ Kampaň je určena primárně pro online prostředí, ale objeví se i na venkovních plochách, nejintenzivněji s ní však bude společnost pracovat na sociálních sítích. Právě zde chce společnost akcentovat uvolněnou atmosféru a řadu firemních benefitů, které svým zaměstnancům nabízí. V příspěvcích s osobními příběhy konkrétních pracovníků call center zdůrazňují flexibilitu, podporu mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práci z domu, moderní pracovní prostředí, nebo třeba podporu matek samoživitelek.

„Operátoři se stále potýkají s nejrůznějšími předsudky. My se proto dlouhodobě snažíme o narovnání nejen dobrého jména profese operátora, ale i celého odvětví. Kampaní chceme poukázat i na fakt, že dokážeme nabídnout práci téměř každému, a to i lidem z okraje trhu práce. Například matkám samoživitelkám, seniorům nebo osobám se zdravotním znevýhodněním. Díky novým technologiím zaměstnáváme i tzv. digitální nomády, což bychom rádi odkomunikovali zase mladé generaci. Kampaní si chceme pracovní trh s kandidáty lépe rozkategorizovat,“ vysvětluje Barbora Tillová, marketingová ředitelka společnosti Conectart.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. je členem investiční skupiny KKCG. 

Zdroj informací

Conectart a NejBusiness.cz

Datum

17. června 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7719 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál