Společnost BILLA v letošním roce opět zabodovala a získala v letošní anketě Volba spotřebitelů 2020 hned několik ocenění. Dvanáct produktů napříč privátními značkami byly zvoleny novinkami roku 2020. BILLA uspěla s výrobky privátních značek BILLA, BILLA Premium a FREE. Výsledky byly vyhlášeny 11. června.
Oceněním Novinka roku programu Volba spotřebitelů se mohou každoročně pochlubit nejlepší nové nebo inovované výrobky uvedené na trh s rychloobrátkovým zbožím. „Chtěli bychom tímto poděkovat zákazníkům za opětovně projevenou přízeň a za ocenění kvality výrobků našich privátních značek. Tyto kontinuální ohlasy zákazníků bereme velmi vážně, neboť nám pomáhají se zlepšovat a udržovat vysokou kvalitu našich produktů a služeb,“ řekla manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti BILLA Dana Bratánková.
Nejúspěšnějšími značkami v tomto roce se staly dvě značky BILLA a BILLA Premium. V kategorii cukrovinky se staly Novinkou roku hořké čokolády BILLA Premium, které porazily velmi silné soupeře z řad brandových produktů. Pečeť kvality Volby spotřebitelů ponesou po celý rok hořké čokolády BILLA Premium Fine Dark chocolate se 74 % kakaa, BILLA Premium Fine Dark chocolate se 74 % kakaa s kandovanou pomerančovou kůrou a BILLA Premium Fine Dark chocolate s 85 % kakaa.
V soutěži zabodovaly také ochucovadla BILLA Premium Pesto Genovese 130 g, BILLA Glaze s fíkovou příchutí 250 g a BILLA Glaze original 250 g. Logem Novinka roku 2020 se teď mohou pochlubit i těstoviny naší nejvyšší privátní řady BILLA Premium – BILLA Premium Fusilli 500 g, BILLA Premium Tortilloni 500 g, BILLA Premium Spaghetti 500 g a BILLA Premium Lumache 500 g. Mezi oceněnými se také objevil a svou kvalitu tím potvrdil jogurt bez laktózy s bifidokulturou privátní značky Free. Sladkou tečkou mezi oceněnými byla BILLA Ruská zmrzlina smetanová, prodávaná v multipacku 7 x 180 ml.
Začnete své ráno s kvalitním bílým jogurtem bez laktózy s bifidokulturou od privátní značky Free, který vám stoprocentně zlepší den.
Free Jogurt Bílý s Bifidokulturou (180g)
Vydejte se s námi na cestu do Itálie a ochutnejte kvalitní těstoviny z řady BILLA Premium.
BILLA Premium Fusilli (500 g)
BILLA Premium Tortiglioni (500 g)
BILLA Premium Lumache (500 g)
BILLA Premium Spaghetti (500 g)
Gurmánský zážitek skvěle doplní chutné a kvalitní pesto či balsamico.
BILLA Premium Pesto Genovese (130 g)
BILLA Glaze s fíkovou příchutí (250 g)
BILLA Glaze original (250 g)
V letní dny se občas potřebujeme zchladit. Kupte si do zásoby smetanovou ruskou zmrzlinu ve výhodném multipack balení.
BILLA Ruská zmrzlina smetanová, multipack (7 x 180 ml)
Ať už jako dárek nebo odměna pro nás samotné, hořké čokolády BILLA Premium jsou vždy ta správná volba.
BILLA Premium Fine Dark chocolate se 74 % kakaa
BILLA Premium Fine Dark chocolate se 74 % kakaa s kandovanou pomerančovou kůrou
BILLA Premium Fine Dark chocolate s 85 % kakaa
Marketingový program Volba spotřebitelů odstartovala společnost Atoz Marketing v roce 2001. Jedná se o program, který již devatenáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na českém trhu rychloobrátkového zboží. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu společnosti Nielsen, provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 234 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek.
BILLA ČR a NejBusiness.cz
15. června 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....