Zoufalec, mamánek a botoxák. Direct spouští nové reklamy

Zoufalec, mamánek a botoxák. Direct spouští nové reklamy

Direct pojišťovna mění koncept svých reklam. Předchozí spoty, které byly střihané z papíru, nahradila novými, hranými. Vše je ve stylu prvního rande naslepo.

Nespokojte se jen tak s někým. Tak zní heslo nových reklamních spotů Direct pojišťovny, které ode dneška (1. června) mohou lidé vidět na stanicích skupiny Prima. Spoty jsou ve stylu prvního rande a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny. „Kompletně jsme změnili vizuální styl našich reklam. Spoty, které byly stříhané z papíru, jsme nahradili hranými scénkami. Chtěli jsme do spotů dát víc lehkosti a emocí, což se v animovaných klipech dělá obtížně,“ upozorňuje na změnu mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Nové autopojištění, skryté háčky a svoboda odejít

V televizi lidé budou lidé měsíc a půl vídat celkem tři klipy z prostředí restaurace. „Nové spoty mají jednoduchou linku – jde o první rande sympatické mladé ženy, která hledá partnera. Bohužel má smůlu a rande nikdy nedopadne ideálně – vždycky se objeví nějaký problém. Nápadníkům pracovně říkáme mamánek, zoufalec a botoxák. Hlavní myšlenkou je, že by se člověk neměl spokojit jen tak s někým. Samozřejmě nejen v životě, ale taky při výběru pojišťovny. Současně dokazujeme, že to v Directu děláme jinak. Tuto paralelu završí velké zelené Éčko, které problémového partnera vymrští od stolu a zaujme jeho místo naproti dívce,“ popisuje klipy Maťašeje.

Nejtěžší scéna? Odmrštění nápadníků

Právě natočení odmrštění od stolu bylo nejvíc obtížné. „Chtěli jsme, aby scéna působila opravdově, takže jsme zavrhli animaci a nechali obří Éčko vyrobit. Přestože naši herci nejsou kaskadéři, zvládli to bravurně. Natáčeli jsme celou noc spolu s týmem kaskadérů. Byla to krásná práce," dodává Maťašeje. Každý spot upozorňuje na jednu z výhod Directu – žádné skryté háčky, možnost kdykoliv odejít a na nové havarijní pojištění, které klientům každý rok u mladých aut zlevňuje o sedm procent."

Na tvorbě klipů se Direct spojil s agenturou Brain One, se kterou společnými silami vytvořili kreativní koncept. „Produkčně se pak chopila natáčení agentura Bumerang Film ze Zlína, spoty bravurně zrežíroval Štěpán Fok Vodrážka. Chtěla bych všem poděkovat. Je pro nás vždycky důležité najít pro kampaň ty správné partnery, kteří s Directem rezonují hlavně co se týče našich hodnot. A to se nám tentokrát velmi povedlo,“ uzavírá Maťašeje

Zdroj informací

Direct pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

2. června 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

Reklama

Page generated in 1.2555 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál