Zoufalec, mamánek a botoxák. Direct spouští nové reklamy

Zoufalec, mamánek a botoxák. Direct spouští nové reklamy

Direct pojišťovna mění koncept svých reklam. Předchozí spoty, které byly střihané z papíru, nahradila novými, hranými. Vše je ve stylu prvního rande naslepo.

Nespokojte se jen tak s někým. Tak zní heslo nových reklamních spotů Direct pojišťovny, které ode dneška (1. června) mohou lidé vidět na stanicích skupiny Prima. Spoty jsou ve stylu prvního rande a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny. „Kompletně jsme změnili vizuální styl našich reklam. Spoty, které byly stříhané z papíru, jsme nahradili hranými scénkami. Chtěli jsme do spotů dát víc lehkosti a emocí, což se v animovaných klipech dělá obtížně,“ upozorňuje na změnu mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Nové autopojištění, skryté háčky a svoboda odejít

V televizi lidé budou lidé měsíc a půl vídat celkem tři klipy z prostředí restaurace. „Nové spoty mají jednoduchou linku – jde o první rande sympatické mladé ženy, která hledá partnera. Bohužel má smůlu a rande nikdy nedopadne ideálně – vždycky se objeví nějaký problém. Nápadníkům pracovně říkáme mamánek, zoufalec a botoxák. Hlavní myšlenkou je, že by se člověk neměl spokojit jen tak s někým. Samozřejmě nejen v životě, ale taky při výběru pojišťovny. Současně dokazujeme, že to v Directu děláme jinak. Tuto paralelu završí velké zelené Éčko, které problémového partnera vymrští od stolu a zaujme jeho místo naproti dívce,“ popisuje klipy Maťašeje.

Nejtěžší scéna? Odmrštění nápadníků

Právě natočení odmrštění od stolu bylo nejvíc obtížné. „Chtěli jsme, aby scéna působila opravdově, takže jsme zavrhli animaci a nechali obří Éčko vyrobit. Přestože naši herci nejsou kaskadéři, zvládli to bravurně. Natáčeli jsme celou noc spolu s týmem kaskadérů. Byla to krásná práce," dodává Maťašeje. Každý spot upozorňuje na jednu z výhod Directu – žádné skryté háčky, možnost kdykoliv odejít a na nové havarijní pojištění, které klientům každý rok u mladých aut zlevňuje o sedm procent."

Na tvorbě klipů se Direct spojil s agenturou Brain One, se kterou společnými silami vytvořili kreativní koncept. „Produkčně se pak chopila natáčení agentura Bumerang Film ze Zlína, spoty bravurně zrežíroval Štěpán Fok Vodrážka. Chtěla bych všem poděkovat. Je pro nás vždycky důležité najít pro kampaň ty správné partnery, kteří s Directem rezonují hlavně co se týče našich hodnot. A to se nám tentokrát velmi povedlo,“ uzavírá Maťašeje

Zdroj informací

Direct pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

2. června 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

Reklama

Page generated in 1.603 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál