Společnost CleverMaps, která v rámci iniciativy Covid19cz vytvořila řešení pro chytrou karanténu a její plošné spuštění, si pro PR podporu vybrala PR.Konektor. Cílem komunikačních aktivit bylo v době koronakrize uvádět veškeré informace na pravou míru, edukovat širokou veřejnost a urychlovat tak i implementaci všech opatření. O českém řešení vzpomínkových map CleverMaps se díky PR.Konektoru mluvilo i v zahraničí.
Analýza dat a jejich vizualizace do podoby vzpomínkových map, kterou CleverMaps provádí, umožňuje zrychlit a zefektivnit proces trasování šíření nákazy koronaviru. „Zejména po rozvolnění opatření už není v kapacitách hygieny trasovat v rámci klasického šetření pohyb člověka, který se přesouvá každý den mezi obchody, fitness centry, kanceláří a setkává se s velkým počtem lidí. Právě v tuto chvíli je fungování chytré karantény klíčové,“ vysvětlil Ondřej Tomas, zakladatel společnosti CleverMaps. Správně nastavený systém chytré karantény je zásadní zejména pro případ další vlny nákazy.
S komunikací nového IT řešení společnosti od začátku krize pomáhal právě PR.Konektor. „Chytrá karanténa má potenciál efektivně omezit šíření koronaviru mezi lidmi bez toho, aby výrazně narušovala chod společnosti. Její fungování ale nebylo v hektické atmosféře vládních omezení veřejnosti vždy 100% jasné. Naším úkolem proto bylo přehledně vysvětlit proces trasování a jakou roli v něm hrají autoři technického řešení a další aktéři včetně Ministerstva zdravotnictví či hygienických stanic. Pracovat jsme museli i s prvotní nedůvěrou veřejnosti k zabezpečení jejich osobních údajů,“ řekl Martin Hajný, Senior PR Consultant z PR.Konektoru.
Česká chytrá karanténa je unikátní v tom, že vychází z principů GDPR a CleverMaps jednají s řadou zemí po celém světě, které zvažují zavedení jejího klonu. Jedním z cílů spolupráce je tak představit nástroj i zahraničním médiím. O projektu tak informovala i přední světová tisková agentura The Associated Press a další tituly ve Španělsku, Nizozemsku, Mexiku či Kazachstánu.
Díky spolupráci všech zapojených institucí se povedlo nastavit systém, který lze jednoduše a rychle spustit kdykoliv bude potřeba. Chytrá karanténa je navíc řešením, která na rozdíl od té plošné dokáže minimalizovat dopady na ekonomiku. V současné době dochází k přebírání chytré karantény Ministerstvem zdravotnictví a vše je připraveno i na případný příchod druhé vlny epidemie.
Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.
Konektor Place a NejBusiness.cz
29. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....