Společnost OKI poskytuje zdarma tisková média a grafické podklady v češtině na podporu obchodních firem v době koronavirové pandemie a při přechodu zpět na normální provoz.
Pro firmy může být náročné rychle vytvářet a zavádět vhodné značení pro společenský odstup. Proto OKI ve spolupráci se společností Floralabels nabízí bezplatně tisková média a grafické podklady pro rychlý a snadný tisk podlahových samolepek na barevných A3 tiskárnách. To umožní firmám, aby co nejrychleji splnily informační požadavky a zároveň chránily zdraví zaměstnanců, zákazníků i návštěvníků.
Sada bezplatných médií obsahuje kulaté podlahové samolepky o rozměrech 285 x 285 mm a obdélníkové samolepicí bannery o rozměrech 215 x 900 mm a 297 x 1320 mm. Grafické podklady srozumitelně sdělují, že je třeba udržovat minimální dvoumetrovou vzdálenost.
„Jasná vizuální komunikace má pro podporu dodržování společenského odstupu zásadní význam. I když se přísná opatření budou postupně uvolňovat, společenský odstup bude pravděpodobně i nadále vyžadován několik dalších týdnů, možná i měsíců, takže organizace potřebují vhodnou grafiku pro připomenutí personálu a zákazníkům, aby tato pravidla dodržovali,“ říká Javier Lopez, General Manager OKI pro segment Vertical Solution.
Všechny grafické podklady byly testovány na LED tiskárnách OKI řady C800 s vysoce odolnými samolepicími médii značky Floralabels, která jsou součástí nabídky. Aby mohly podniky potisknout tyto samolepky na podlahu, případně pro jiné umístění, budou potřebovat přístup k tiskárně, která dokáže zpracovat média a formáty jednotlivých samolepek.
OKI Europe Ltd je divize společnosti OKI Data Corporation, globální B2B značka a průkopník digitální LED technologie tisku. Její kompaktní, robustní a špičkové produkty v kombinaci s řešeními orientovanými na potřeby zákazníků umožňují firmám interně vytvářet nejrůznější dokumenty v profesionální kvalitě. Tiskárny OKI jsou známé díky inovacím, širokým možnostem manipulace s médii a vynikajícímu barevnému podání. Používají je organizace v celé řadě odvětví, mimo jiné v maloobchodu, grafických studiích (komerční tisk), ve školství, zdravotnictví, v oblasti hotelnictví, pohostinství a produkce eventů, ve stavebnictví, strojírenství a v chemickém průmyslu.
Divize OKI Europe zaměstnává přibližně 500 zaměstnanců v 15 pobočkách a je zastoupena v 60 zemích v celé Evropě, na Blízkém východě, v Indii a v Africe.
OKI Europe Ltd a NejBusiness.cz
29. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....