Zásilkovna, přední česká logisticko-technologická firma, dosáhla dalšího rekordního milníku své desetileté historie. Počet zásilek, přepravených přes mobilní aplikaci Mezi námi pro doručování mezi fyzickými osobami, dosáhl 1 000 000 kusů. Služba byla spuštěna na konci dubna 2019. Během jednoho roku si ji zákazníci velmi oblíbili. Cena služby začíná na 65 korunách včetně DPH a patří k nejnižším na trhu.
Zákazník vyplní všechny potřebné údaje pro odeslání zásilky pohodlně kdekoliv přes mobilní aplikaci, kterou si dosud stáhlo více než 400 000 lidí, a na podacím místě Zásilkovny sdělí pouze vygenerované heslo k zásilce. Žádné fronty, žádné zbytečně dlouhé formuláře. Ve srovnání s jinými kurýrními službami v ČR dokáže služba Mezi námi odesílat zásilky jak s dobírkou, tak bez dobírky. Služba byla spuštěna také na Slovensku, zásilky je možné posílat také z Česka na Slovensko a obráceně.
„Milion přepravených zásilek mezi fyzickými osobami za jediný rok je obrovský úspěch. Služba Mezi námi se za rok své existence stala doslova hitem a její popularita stále roste. Během letošního dubna jsme přes Mezi námi doručili téměř dvě stě tisíc zásilek, nejvíce v historii. Služba vznikla jako výsledek poptávky našich zákazníků, kteří chtěli pohodlnou a rychlou službu pro zasílání svých zásilek. Jde o jeden z nejjednodušších a nejlevnějších způsobů odesílání zásilek mezi fyzickými osobami na trhu,“ říká CEO Zásilkovny Simona Kijonková.
„V letošním roce připravujeme pro zákazníky řadu novinek. Pro Mezi námi spustíme automatickou platbu dobírek kartou při převzetí zásilky, plánujeme hodnocení výdejních míst a řidičů při doručení na adresu a slevové kódy. Těšit se mohou také všichni, kdo nemohli službu využívat, protože nemají chytrý telefon. Pro ně bude Mezi námi nově dostupná přes webovou aplikaci,“ doplňuje Milan Šmíd, marketingový ředitel Packety, majitele Zásilkovny. „Mezi námi začala fungovat také na Slovensku. Aktuálně tam připravujeme komunikační kampaň. Již nyní jsme zde přepravili desítky tisíc zásilek. Očekáváme, že si zákazníci službu oblíbí stejně rychle, jako v Čechách.”
Služba doručování zásilek mezi fyzickými osobami funguje velmi jednoduše. Do mobilního telefonu si zákazník stáhne aplikaci Zásilkovna (dostupná pro Android i iOS) a zadá své registrační údaje, kterými jsou pouze jméno, telefon a e-mail. Nic víc není potřeba. Při odesílání již konkrétní zásilky vyplní zákazník údaje o odesílateli, vybere cílové výdejní místo nebo adresu zákazníka, zvolí dodatečné služby (například dobírku) a zaplatí platební kartou online. Zásilka je tímto zaevidována v systému, zákazníkovi se zobrazí identifikační heslo zásilky. Pak už jen stačí zabalit, donést na libovolné podací místo, kterých má Zásilkovna v ČR a na Slovensku přes 3 500, a sdělit obsluze identifikační heslo. Obsluha nalepí na zásilku štítek a od zákazníka si ji převezme.
„Na samotném podacím místě stráví zákazník pár desítek vteřin, vše ostatní dělá z pohodlí domova. Žádné dlouhé čekání ve frontách, žádné vypisování zbytečně dlouhých papírových formulářů. Doba pro doručení zásilky je obvykle do druhého den. Zásilku může zákazník nechat doručit jak na naše výdejní místa, tak i na adresu,“ vysvětluje Milan Šmíd. „Pohodlnost a rychlost jsou základními znaky všech našich produktů a služeb. Jinak by to ani nešlo, vždyť v rámci celé skupiny Packeta přepravíme až 190 000 zásilek denně.”
Cena pro doručení zásilky mezi fyzickými osobami začíná na 65 Kč včetně DPH do maximálního rozměru 50 cm u nejdelší strany, součet délky, šířky a výšky zásilky nesmí přesáhnout 120 cm a váhu 4 kg. Pokud si zákazník v aplikaci zvolí dobírku, zaplatí 19 Kč včetně DPH.
Každá zásilka má automaticky hodnotu 300 Kč, ale zákazník si může zvolit hodnotu vyšší. Zde je pak připočítáváno 50 haléřů za každou 100 Kč navíc. Uvedením ceny zásilky se zákazníkovi usnadní proces případné reklamace, při ztrátě zásilky mu Zásilkovna totiž jednoduše vyplatí udanou hodnotu bez toho, aniž by musel předložit doklady o pořizovací ceně zboží a další dokumenty. Výsledná cena se ukazuje přímo v aplikaci, takže zákazník má ihned přehled o tom, kolik ho zásilka bude celkově stát.
Zásilkovna je součástí skupiny Packeta. V loňském roce byl obrat skupiny 1,3 miliard korun. V meziročním srovnání šlo o 60% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 19 milionů, meziročně o 84 % více. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 2 miliard korun a 35 milionů přepravených zásilek.
Zásilkovna je ryze český franšízový logisticko-technologický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna provozuje také úspěšnou službu Mezi námi pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Zásilkovna je součástí skupiny Packeta, která působí ve všech zemích EU, dále pak ve Švýcarsku, v Rusku, na Ukrajině a v USA. Packeta má aktuálně téměř 4000 výdejních míst a spolupracuje s více než 28 000 e-shopy. Obrat skupiny byl v roce 2019 téměř 1,3 miliardy korun. Počet přepravených zásilek překonal 19 milionů kusů.
Zásilkovna a NejBusiness.cz
27. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....