Zatímco vlády začínají rozvolňovat opatření spojená s bojem proti nákaze COVID-19, Uber představuje komplexní sadu bezpečnostních opatření s cílem chránit zdraví každého, kdo používá jeho aplikaci. Od příštího týdne budou všem cestujícím, řidičům i kurýrům Uberu v Česku zobrazovány bezpečnostní informace a bude možné si v seznamu odškrtat, zda byla dodržena všechna potřebná bezpečnostní opatření. Řidiči budou zároveň vyzváni, aby si pořídili selfie a aplikace automaticky ověří, že na sobě mají ústní roušku.
V rámci nových bezpečnostních opatření nebude umožněno přihlášení žádnému řidiči, který neprokáže, že sebe i okolí chrání ústenkou či jinou adekvátní ochrannou pomůckou. Řidiči budou muset rovněž potvrdit, že přijali i další dodatečná bezpečnostní opatření, jako je pravidelné dezinfikování automobilu či poskytnutí dezinfekčních prostředků pasažérům. Společnost Uber bude navíc během příštích týdnů zdarma vybavovat řidiče plastovými přepážkami ve vozidle a rovněž jim bude bezplatně poskytovat dezinfekční prostředky.
Pasažérům Uberu aplikace ještě před jízdou připomene, jakými bezpečnostními pokyny by se měli v zájmu svého zdraví řídit. Budou zároveň požádáni, aby potvrdili, že podnikli několik klíčových bezpečnostních opatření doporučených oficiálními orgány veřejného zdraví, jako je mytí rukou před nastoupením do automobilu, sezení výhradně na zadním sedadle či otevírání oken pro ventilaci.
„Poslední měsíce jsme na lidi naléhali, aby zůstávali doma a chránili tak sebe i řidiče, kteří lidem nadále umožňovali podnikat nebytné cesty Nyní, když se města znovu otevírají a lidé se začínají znovu pohybovat, přijímáme bezprecedentní opatření, která mají za cíl každému pomoci, aby zůstal v bezpečí a zdráv, pokaždé, když používá Uber,” komentuje CEO společnosti Uber, Dara Khosrowshahi.
Tato nová bezpečnostní opatření budou zavedena v pondělí 18. května a zůstanou v platnosti do konce června, kdy budou přezkoumána na základě nejnovějších oficiálních zdravotních pokynů.
Od začátku pandemie Uber neustále pracuje na tom, aby všem na platformě Uber zajistil bezpečnost. Součástí těchto aktivit je pravidelné publikování nejnovějších informací spojených s pandemií COVID-19 v aplikacích Uberu, zavedení bezkontaktního doručování v rámci Uber Eats a poskytování 14denní finanční podpory aktivním řidičům a kurýrům s diagnózou COVID-19, nebo těm, kteří se museli izolovat. Tato podpora jde nad rámec běžného bezplatného pojištění AXA pro nezávislé řidiče a kurýry v Evropě, jehož součástí je krytí pracovní neschopnosti.
Uber rovněž globálně investuje 50 milionů dolarů (více než 1,2 miliardy korun), aby pomohl řidičům a kurýrům získat přístup k ochranným pomůckám a čistícím i dezinfekčním potřebám, které potřebují k bezpečné práci na platformě Uber. V rámci této pomoci bude nakoupeno a distribuováno více než 7 milionů roušek a více než 350 000 hygienických a čistících potřeb pro řidiče a kurýry v celé Evropě.
Vedle výše popsaných opatření a investic uzavírá Uber také partnerství se společností Unilever, se kterou bude řidičům a kurýrům ve Velké Británii poskytovat balíčky hygienických potřeb, jejichž distribuce bude brzy rozšířena do dalších zemí Evropy, Středního východu a Afriky. Obsahem balíčku bude mimo jiné antibakteriální víceúčelový sprej Cif (Jif) a ruční dezinfekční gel na bázi alkoholu Lifebuoy.
Pro více informací navštivte uber.com
Posláním Uberu je vytvářet příležitosti prostřednictvím pohybu. Začali jsme v roce 2010, a to řešením jednoduchého problému: jak se spolehlivě a bezpečně svézt jediným dotykem tlačítka? O více než 10 miliard jízd později vytváříme produkty, s nimiž se lidé dostanou vždy tam, kam chtějí. Uber je platforma, která mění způsob, jakým se lidé, jídlo i předměty pohybují městy, a otevírá tak pro svět nové možnosti. Více informací o společnosti naleznete na www.uber.com.
Uber a NejBusiness.cz
18. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....