Agentura The Hive spouští influencer kampaň pro dvě značky ze skupiny L’Oréal. Kampaň pro dermatology vyvinutou značku CeraVe už úspěšně odstartovala, další značkou je lékárenská pleťová kosmetika Vichy, konkrétně s řadou Liftactiv, určená pro náročnější klientelu.
Agentura bude mít na starosti realizaci celkové influencer kampaně od výběru správných osobností po celkové zajištění komunikace. Zatímco původem americká značka CeraVe se zaměřuje na segment dostupné pleťové kosmetiky vysoké kvality, pro kterou je oblíbena i mezi dermatology, francouzská značka Vichy je prémiová kosmetika dostupná v lékárnách.
„Naším hlavním cílem v kampani pro CeraVe, je představit širší veřejnosti produktové portfolio této kultovní značky, která je na českém trhu ještě stále nová. Kampaň značky CeraVe je cílena především na mladší klientelu, komunikovat na Instagramu proto dává největší smysl,“ říká Nina Zmítková, project managerka The Hive.
V rámci roční kampaně Hive spolupracuje například se Sandrou Kisić, Tomášem Vejsadou nebo Kateřinou Tomalovou. Značka je určená pro všechny typy pleti, zejména pak pro suchou a podrážděnou pokožku, pro kterou zajišťuje dlouhodobou hydrataci, díky speciální technologii uvolňování ceramidů, vyvinuté s dermatology.
Druhou značkou z portfolia L’Oreal, kterou The Hive dostal na starosti, je Vichy, a to konkrétně prémiovou anti-aging řadu Liftactiv. „V rámci řady Liftactiv budeme v letošním roce uvádět na trh novou sérii produktů určenou pro péči proti vráskám. Cílové skupině ji chceme mimo jiné představit i pomocí kreativní koncepce a těch pravých influencerů, s čímž nám pomůže právě The Hive,“ uvedla Petra Veselovská, PR and Digital Specialist L’Oréalu.
Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě, a hlavně spolupráci všech sesterských agentur. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.
Konektor Place a NejBusiness.cz
12. května 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...