Ostravský Outlet Arena Moravia (OAM) v pondělí 27. dubna znovuotevírá pro veřejnost. Splňuje, jako jedno z mála nákupních center v ČR, podmínku Vlády ČR, podle které v dubnu mohou otevřít pouze obchody, které mají venkovní vchod a velikost prodejen do 2 500 m². Ostatní ostravská nákupní centra budou zavřena dle včerejšího nařízení do 11. května.
Oficiální znovuotevření OAM bude probíhat ve dvou vlnách na základě nového zrychleného harmonogramu pro uvolňování podnikatelské činnosti vydané Vládou ČR. Již v první vlně 27. dubna otevřou všechny provozovny OAM vyjma gastro provozoven, protože všechny obchody splňují svou prodejní plochou hranici 2 500 m². V druhé vlně od 11. května bude otevřeno celé OAM včetně gastro provozoven s prodejem přes výdejní okénko a na venkovních zahrádkách.
Mezi znovuotevřenými značkami jsou Benneton, Fann Parfumerie, Gant, Guess, klenoty Aurum, Home&Cook, Pompo a mnoho dalších. Všechny obchody počítají s bezpečnostním preventivním opatřením – odstupem 2 m a nošením roušek po celou dobu nákupu. Roušky budou stejně jako dezinfekce k dispozici v areálu a na prodejnách. Počet nakupujících lidí v každé prodejně v jeden okamžik bude limitován dle nařízení vlády, zkušební kabinky budou častěji dezinfikovány.
I přes dopad koronavirové infekce plánuje letos OAM rozšiřování svého portfolia o nové značky a další investice do celého areálu. Rovněž se těší na pořádání akcí, o jejichž budoucnosti rozhodnou opatření vlády v boji proti COVID-19. „Omezení provozu jednotek velmi zpomalilo expanze nových značek. Plánovaná otevření byla posunuta. Pevně věříme, že nové nájemce se značkami světového renomé přivítáme ještě v tomto roce,“ říká Petr Leder, ředitel OAM. Zároveň dodává, že OAM nachystala pro současné nájemce finanční podporu. „Všem našim nájemcům jsme nabídli finanční balíček v podobě snížení nájemného či prominutí úroků za prodlení.“
Protože pravidla pro cestování jsou nejasná a stále vyvíjející a zahraniční zákaznicí představují přibližně 20 % tržeb OAM, doufá vedení OAM, že tyto nakupující nahradí zákazníci z tuzemska. I tak však OAM očekává propad tržeb v přibližné výši právě 20 %. Ohledně možné žádosti o pomoc u vlády čeká OAM na jasné stanovisko Vlády ČR.
„U nás nakupujete pod širým nebem, což je samo o sobě velkým kladem. Už se těšíme, až se zase vše uvede do normálního chodu. Bezpečnost je u nás na prvním místě stejně tak, jako pohodlí zákazníků a příjemná atmosféra při nakupování,“ říká Šárka Kreissová, marketingová manažerka OAM a dodává: „V ostravském outletu nakoupíte sportovní, volnočasové, elegantní a luxusní módu, přírodní kosmetiku, šperky, prémiové cukrovinky či vybavení do vaší domácnosti a mnoho dalšího. Vezměte si proto s sebou roušku a přijeďte se připravit společně s námi na jaro a léto!“
Outlet Arena Moravia a NejBusiness.cz
25. dubna 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...