ČSOB spustila kampaň na sociálních sítích, kterou chce oslovit mladé lidi, aby v tomto období ještě více komunikovali se svými rodiči a prarodiči o tom, jak pracovat s bankou online. Kampaň se zaměřuje na to, jak mohou mladí lidé vysvětlit starším lidem běžné finanční aktivity, jako je zobrazení zůstatku na účtu, odeslání platby nebo bezpečnostní pravidla v online světě, aniž by starší lidé museli chodit na pobočku.
Senioři jsou jednou z nejohroženějších skupin v této době a to nejen ve vztahu k pandemií jako k nemoci. Ze dne na den se řada z nich stala zajatci ve svém světě. Běžná cesta na nákup má nová pravidla, které je potřeba dodržovat, podobně je tomu s cestou k lékaři, která se neobejde bez roušky, tak jako většina aktivit. Vyřízení běžných záležitostí v pobočce banky jde bez větších omezení, většinu toho je však možné provést ve větší pohodě i s menším rizikem z pohodlí domova.
„Kampaní Chraňme své blízké, chceme oslovit mladé, aby věnovali v této době více času svým starším příbuzným a známým a vysvětlili jim to, co je pro mladé tak běžné. Může se jednat o aktivaci internetového bankovnictví, zjištění zůstatku na účtu nebo třeba zavolání na informační linku banky,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace v ČSOB.
Kampaň probíhá na sociálních sítích ve spolupráci s influencery Annou Kadeřávkovou, Christie & Babies, Šárkou Pekovou a Natálií Myslivcovou. Jejich prostřednictvím vznikne řada edukativních výstupů na Instagramu a Youtube.
Březen byl měsícem, ve kterém ČSOB zaznamenala historicky nejvyšší návštěvnost svých elektronických kanálů. Klienti naplno využívali internetové bankovnictví i mobilní aplikaci Smartbanking. Březen překonal i období začátku školní docházky nebo vánočních nákupů. Aktuální vývoj ukazuje, že situace v dubnu bude z pohledu využívání bankovních elektronických kanálů minimálně stejně vysoká.
„Čísla jasně ukazují, jakým směrem se vydávají naši klienti. Období pandemie tento trend používání bankovních elektronických kanálů ještě více urychlilo. Proto je pro nás důležité pracovat v této oblasti s edukací seniorů, kteří v mnoha případech využívají pro komunikaci s bankou pouze pobočku. Internetové bankovnictví nebo mobilní aplikace Smartbanking mohou nyní seniorům ušetřit spoustu času. Navíc veškerá spojení s bankou probíhají z bezpečí domova,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail.
Československá obchodní banka, a.s. a NejBusiness.cz
22. dubna 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...