Direct ve spotu ukazuje, že je normální zůstat doma

Direct ve spotu ukazuje, že je normální zůstat doma

Direct pojišťovna se rozhodla svůj reklamní čas v televizi využít k tomu, aby ukázala lidem, že je normální se na čas některých věcí vzdát, abychom všichni mohli žít zase normálně.

Je normální hrát si venku, je normální navštívit babičku a dědu, je normální dát si jedno točený. Je ale také normální se toho všeho na chvíli vzdát, abychom mohli žít zase normálně. Tak zní slova nového spotu Direct pojišťovny, která se rozhodla věnovat svůj reklamní čas v televizi důležitějšímu sdělení, protože teď je potřeba zůstat doma, aby nepříjemná opatření kvůli epidemii koronaviru mohla co nejdříve skončit. „Ve spotu diváci uvidí přímo lidi z našich týmů s nápisy, co je podle nich normální a čeho se museli kvůli současné situaci na čas vzdát. Jsme dojatí z toho, kolik se jich do přípravy zapojilo,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Dvacetivteřinový spot poběží na programech stanice Prima v dubnu. Direct pojišťovna jej pak zařadí i na sociální sítě.

Direct pojišťovna funguje z domovů. Home office má celá firma

Direct pojišťovna patří k firmám, ve kterých se podařilo všechny přesunout na home office. „Situaci týkající se koronaviru jsme od začátku sledovali a dělali jsme postupně taková opatření, abychom co nejvíc chránili klienty a také každého v týmu. V polovině března jsme se pak rozhodli vyhlásit celofiremní home office, na který jsme se předtím připravovali,“ popisuje Maťašeje s tím, že první kroky firma začala řešit už na konci ledna.

Velkým úspěchem je to, že se podařilo na home office přesunout tým call centra a také tým likvidace a specialistů, kteří po telefonu řeší nehody na vozidlech. Klienti ale nic nepoznají. Vše mohou stále vyřešit online nebo po telefonu.

Zdroj informací

Direct pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

6. dubna 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7294 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál