Česká Fio banka v roce 2020 dosáhla hned dvou významných milníků. V květnu uplyne 10 let od získání bankovní licence a zároveň v nedávných dnech Fio banka přivítala svého miliontého klienta.
Fio banka vznikla na základech Finanční skupiny Fio založené již v roce 1993, do které patřil jak obchodník s cennými papíry, tak družstevní záložna. Postupem času začaly poskytované služby odpovídat spíš menší bance a bylo logické, že transformace na sebe nenechá dlouho čekat. V roce 2010 tak vznikla Fio banka, která postupně rozšířila své aktivity úspěšně i na Slovensko. Fio banka stála v čele malých bezpoplatkových bank, které odstartovaly bankovní revoluci v Česku. Svým pragmatickým přístupem, dlouhodobou vizí a stabilní cenovou politikou si získala přízeň veřejnosti i mnoho ocenění od odborníků.
V době, kdy Fio banka vznikla jako plnohodnotná banka, měla tehdy přibližně 50 tisíc klientů. Během 10 let svého působení si pravidelně připisovala roční přírůstek přibližně 100 tisíc nových klientů a nyní se tak může pyšnit více než milionem zákazníků.
„Byť se to může zdát jenom jako číslo, s milionem klientů se Fio banka může směle řadit mezi velké české banky. Je hezké, že se nám oba takto důležité okamžiky sešly nedaleko od sebe a máme tak pozitivní motivaci do budoucna v dnešní nelehké době. Můžeme si připomenout, co jsme dokázali a mít z toho radost. Před deseti a více lety bychom se o takové ambici neodvážili nahlas mluvit a nyní bych rád poděkoval všem, kteří se na uplynulém rozvoji podíleli. Stejné poděkování si zaslouží i ti, kteří nyní drží banku v chodu, aby naši klienti měli alespoň o jednu starost méně. Rozhodně však nestojíme na místě a jedeme dál,“ dodává generální ředitel Fio banky Jan Sochor.
Fio banka v uplynulém roce rozšířila své služby o několik podstatných novinek. Umožnila svým klientům platit mobilem pomocí Apple Pay i Google Pay, do Internetbankingu implementovala možnost nakupovat a prodávat podílové listy své vlastní investiční společnosti, razantně snížila poplatky za výběry z bankomatů nebo uvedla novou mobilní aplikaci Smartbanking.
V roce 2020 Fio banka chystá umisťovat svoje první vkladomaty, rozšířit svoje produktové portfolio o spotřebitelské splátkové úvěry nebo dále pracovat na rozvoji mobilní aplikace. Chystá také rozšíření plateb chytrými hodinkami o Garmin Pay a Fitbit Pay.
Fio banka, a.s. a NejBusiness.cz
2. dubna 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...