Společnost Volkswagen Financial Services publikovala novou tvář svých internetových stránek. Hlavní novinkou je možnost volby splátky operativního leasingu, na jejímž základě jsou zobrazeny nabídky základních modelů vozů všech značek koncernu odpovídající zvolené splátce. Krom toho web prošel kompletní modernizací s cílem zjednodušit online komunikaci směrem k veřejnosti a zlepšit uživatelský zážitek. Celý proces redesignu se podařilo uskutečnit za neuvěřitelných šest měsíců.
Hlavní výhodu nového webu tvoří agregátor nabídek operativního leasingu. Ten umožňuje zobrazení aktuálně dostupných vozidel z koncernu Volkswagen, a to na základě jednoduchého posuvníku, kterým klient určí požadovanou výši měsíčních splátek. Po výběru automobilu klienta web odkáže na stránky s konkrétní výhodnou nabídkou nebo mu zobrazí mapu autorizovaných dealerů v jeho okolí. Stejně tak lze volit i z katalogu ojetých vozů v rámci programů ŠKODA Plus a Das WeltAuto, a to bez nutnosti navštěvovat jednotlivé stránky – nový web klientům nabídku přehledně sjednocuje.
„Design i struktura webu byly navrženy se záměrem maximálně zjednodušit orientaci na stránkách. Návštěvníky tak na první pohled zaujme čistý, moderní design. Samotnému spuštění předcházela důkladná analýza, která nám pomohla identifikovat nejčastější záměry, s nimiž klienti naše stránky navštěvují. Díky ní jsme mohli jednotlivé sekce webu uskupit takovým způsobem, aby zákazníci to, co nejčastěji hledají, nalezli na jedno, maximálně dvě kliknutí,“ uvádí Pavel Kučera, vedoucí úseku Produkt a Proces ve Volkswagen Financial Services.
Nové stránky na adrese www.vwfs.cz tak povyšují webovou prezentaci největšího poskytovatele financování automobilů na informační a prodejní portál sdružující nabídku financování nových a ojetých vozů v rámci koncernu. Především noví zájemci dále ocení intuitivního průvodce financováním, jenž klientům po zodpovězení několika málo otázek doporučí nejvhodnější finanční produkt na základě jeho potřeb a možností. Samozřejmostí je i seskupení všech potřebných formulářů na jedno místo. Klienti tak mohou zažádat o změnu smlouvy nebo zaslání dokumentů z pohodlí domova.
„Nový portál vznikl v rámci interní spolupráce uvnitř skupiny a jeho vývoj zabral celkem 6 měsíců, což je vzhledem ke kompletnímu redesignu unikátně krátká doba. Pracovali jsme s několika grafickými variantami, z nichž ta současná zvítězila právě díky své obsahové i vizuální jednoduchosti. Vzhledem k tomu, že většina návštěvníků na web vstupuje pomocí počítače, jsou stránky vhodně uzpůsobené právě pro přístup z něj. Zároveň jsou však plně responzivní, tedy pohodlně přístupné i z tabletů a mobilních telefonů,“ vysvětluje Pavel Kučera. Na spuštění webu navazuje vývoj dalších online služeb a funkcí. V budoucnu bude například představena možnost sjednání finančních a doplňkových služeb kompletně online.
Volkswagen Financial Services a NejBusiness.cz
10. března 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....