Na trh přichází ryze česká značka Circlle, která nepoužívá nálepku sustainable pouze jako marketingovou frázi. Hesla, která jsou symbolem tvorby Circlle jsou ohled na životní prostředí a férovost. Cílem značky je posouvat hranice udržitelné módy a přesunout výrobu první nitě a distribuci z rozvojových zemí blíže k zákazníkovi.
Udržitelnost, transparentnost, etičnost a estetičnost: často omílaná slova, která jsou prázdnými hesly propracovaného marketingu značek. Circlle však tyto hodnoty doopravdy uznává a hledá všechny způsoby, jak jim dostát.
S ohledem na udržitelnost je současná kolekce vyrobena z unikátního materiálů ECONYL® pocházejícího z Itálie. Jedná se o regenerovaný nylon z rybářských sítí a dalšího nylonového odpadu. S hledáním těch nejlepších řešení pro životní prostředí i pro zákazníky budou v budoucnu představovány další kolekce z nových a inovativních materiálů.
Udržitelnost výroby Circlle spočívá v tom, že se vyhýbá dovozu a najímání levných pracovních sil, které by byly nuceny pracovat v nepřijatelných podmínkách, jako je tomu u velkých módních řetězců. Každá nit rPet, každého kousku Circlle je vyrobena recyklovaných plastů, a při doručování produktů k zákazníkům jsou využity kompostovatelné obaly. Každou fázi výrobního i doručovacího procesu lze s čistým svědomím sdílet s celým světem. Řada firem z důvodu udržení nízkých cen využívá materiály i pracovní síly v Asii. Circlle tento neviditelný trend nechce podporovat. Proto pracuje výhradně s dodavateli, které mohou sami osobně navštívit a se kterými sdílí své hodnoty.
Ani při vší pozornosti, která je věnovaná co nejkvalitnějším materiálům a co nejšetrnější výrobě, není opomenuta ani estetická stránka veškerých produktů. Minimalistický design a příjemné materiály, díky tomu se každý bez ohledu na velikost bude cítit pohodlně. Kolekce Circlle zahrnuje legíny, crop topy a sportovní podprsenky. To vše přichází ve třech barevných variantách: tmavě zelené, královské modré a černé.
Volba značky Circlle je začátek cesty, jak se skrze etickou výrobu z recyklovaných materiálů postavit problémům spojených se znečištěnými oceány a vykořisťováním pracovníků módních gigantů.
Circlle a NejBusiness.cz
25. února 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....