Na pozici Chief Sales Officer ve skupině V-Sharp Ventures, pod kterou spadá například logistický startup DoDo či e-commerce akcelerátor Inveo, nastupuje Anna Říhová (35 let). Ta dosud působila na manažerských pozicích v předním vydavatelském domě Burda International CZ, kde měla na starosti prodej inzerce v klíčových titulech. V kompetenci měla rovněž obchodování digitálního portfolia vydavatelství. S obchodem má více než 13 let zkušeností.
Novou rolí Anny Říhové ve V-Sharp Ventures bude nastavení obchodní strategie jednotlivých firem a startupů v portfoliu holdingu a samozřejmě i pomoc s akvizicí nových klientů pro jednotlivé projekty V-Sharpu. Anna Říhová bude s obchodními aktivitami pomáhat jak stávajícím subjektům uvnitř skupiny, tak i novým startupům, které do V-Sharpu teprve zamíří. Startupy ve skupině tak budou moci těžit z odborné pomoci při nastavování obchodní metodiky a díky cross-sellingovým aktivitám i z obchodních synergií napříč skupinou.
„V-Sharp má ve svém portfoliu celou řadu velmi funkčních projektů, které vynikají svou technologickou vyspělostí a důrazem na optimalizaci procesů a udržitelnost v e-commerce a retailu. Mým úkolem je, aby se tyto projekty dostaly k co nejvíce subjektům na trhu a dále se tak posouval nejen samotný V-Sharp, ale i celý středoevropský online retail,“ popisuje svou nadcházející misi Anna Říhová. „V novém působišti uplatním vedle obchodních a manažerských schopností i bohatou síť kontaktů, které jsem za více než dekádu v oboru nasbírala.“
Venture capital skupina V-Sharp byla založena v září minulého roku a jejím cílem je především zvyšování efektivity e-commerce projektů za účelem trvale udržitelného podnikání. Strategií skupiny V-Sharp je systematicky investovat do nadějných e-commerce projektů, přičemž podpora ze strany skupiny zpravidla nespočívá jen ve finančním plnění, ale také ve sdílení know-how zkušených lidí či poskytnutí potřebné technologické infrastruktury.
Hlavní tváří V-Sharpu je Michal Menšík, který před 10 lety založil e-commerce akcelerátor Inveo a po akvizici logistického startupu DoDo stál v České republice u zrodu nového segmentu chytré citylogistiky. Souhrnná valuace subjektů spadajících do V-Sharpu dosahuje 1 miliardy korun. V roce 2020 chce skupina pokračovat v řízeném růstu v řádu stovek procent ročně a stát se dominantním středoevropským hráčem na poli e-commerce a logistiky.
V-Sharp a NejBusiness.cz
19. února 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....