Agentura CzechTourism rozběhla zimní mikrokampaně, které lákají zahraniční návštěvníky na kouzelnou atmosféru adventních trhů i na aktivní dovolenou v rodinném prostředí českých horských středisek. Vidět ji můžete od letošního října až do února 2020 v Německu, Rakousku, Polsku a Nizozemí. Realizují ji zahraniční zastoupení CzechTourism a z jedné čtvrtiny je kofinancována regiony.
„Pokud se společné financování marketingových kampaní v cizině osvědčí, budeme v něm dál pokračovat,“ uvedl Jan Herget ředitel státní agentury CzechTourism. „Takto cílené mikrokampaně odlehčují přetíženým turistickým cílům a pomáhají zvyšovat návštěvnost regionů, ve kterých cestovní ruch vytváří pracovní a obchodní příležitosti,“ doplnil.
Příprava balíčků probíhala ve spolupráci se zástupci regionů a horských středisek. Do finální podoby kampaně zima 2019/2020 se pak zapojilo 13 subjektů a poptalo 20 balíčků. Díky společnému financování se rozpočet marketingové kampaně navýšil zhruba o čtvrtinu – ze 3 miliónů na 4, 3 milióny korun.
Produkci kampaní „Family friendly skiing within reach“ a „Magical Christmas markets“ zajistil marketingový tým agentury interně, fotografie a texty byly připraveny ve spolupráci s regiony. Media mix balíčků se na jednotlivých trzích liší. Základem všech je print, outdoor, on-line, rádio, press tripy pro zahraniční média a prezentace destinace na veletrzích.
CzechTourism a NejBusiness.cz
28. října 2019
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...